Gjest LucySky Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Syns å huske at flere her inne har erfaring: hva blir man minst kvalm av/får vondt i magen av, Voltaren eller Brexidol? Muskelvondt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Har du prøvd stikkpiller? Jeg får ikke vondt i magen eller blir kvalm av det. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Har du prøvd stikkpiller? Jeg får ikke vondt i magen eller blir kvalm av det. Jeg har også god erfaring med Voltaren stikkpiller. Har ikke prøvd Brexidol, så jeg kan ikke sammenligne. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Har du prøvd stikkpiller? Jeg får ikke vondt i magen eller blir kvalm av det. Salhusvinskvetten sang en sang om disse. Disse pillene var så dårlige at han like godt kunne putte de opp i ræven. 0 Siter
Moraki Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg har også god erfaring med Voltaren stikkpiller. Har ikke prøvd Brexidol, så jeg kan ikke sammenligne. Dersom du blir kvalm, burde du prøve Voltaren. 0 Siter
nanna Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Jeg fikk sinnsykt vondt i magen av Brexidol, og jeg reagerer sjelden sånn på medikamenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.