Gå til innhold

Farmen på fredag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får vi vite hvem som har brutt reglene, hvordan og hvorfor...

Er det noen som har forslag til hva som kan ha skjedd? ;0)

Skrevet

Leste et sted at noen hadde prøvd å smugle inn spaghetti.

Håper det er Ommund og Helgi og at de blir kastet langt ut av Farmen. Usympatiske folk de to der.

Heier på Snorre, Live og Barbro.

Skrevet

Helgi har gjemt unna sprit oppi skogen og drukket i smug;o)

Man kan da umulig være edru med en sånn oppførsel han har?!

Skrevet

Leste et sted at noen hadde prøvd å smugle inn spaghetti.

Håper det er Ommund og Helgi og at de blir kastet langt ut av Farmen. Usympatiske folk de to der.

Heier på Snorre, Live og Barbro.

Det blir sinnsykt morro å se når brødrene kommer inn på farmen (om de gjør det).

Tenker noen blir laaaaang i maska da.:o))

Skrevet

Det blir sinnsykt morro å se når brødrene kommer inn på farmen (om de gjør det).

Ja, de virket som hyggelige karer de to der. Egentlig er det urettferdig at noen kommer inn halvveis i forløpet, men de gjør seg jo absolutt fortjent til det med den lange heise turen de er på.

De var litt søte også.... c",)

Skrevet

Det er sikkert Helgi som har hatt en eller annen kontakt med noen et sted oppi skogen. Og fått smuglet inn enten sprit, snus eller noe som bare banden får vite om.

Det blir kjempeartig når de to brødrene kommer, de virker til å være både flinke og greie karer. :)

Forøvrig håper jeg Helgi ryker til pokker ut derfra, måten han er på og snakker på er skikkelig ille.

Eskil har blitt bedre, men han er aldeles ingen favoritt.

Håper Barbro, Bente eller Snorre kommer langt.:)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det har jo kommet nye på tidligere Farmen-sendinger også, så DET bør vel ikke være noen overraskelse?

Skrevet

Noen har stoppet fotturister og spurt dem om å få mat.

Det har jeg også lest om et sted men husker ikke hvor.

Skrevet

Det er sikkert Helgi som har hatt en eller annen kontakt med noen et sted oppi skogen. Og fått smuglet inn enten sprit, snus eller noe som bare banden får vite om.

Det blir kjempeartig når de to brødrene kommer, de virker til å være både flinke og greie karer. :)

Forøvrig håper jeg Helgi ryker til pokker ut derfra, måten han er på og snakker på er skikkelig ille.

Eskil har blitt bedre, men han er aldeles ingen favoritt.

Håper Barbro, Bente eller Snorre kommer langt.:)

Enig! Helgi får jeg frysninger av, Eskil er en dritt, Ommund går bare der som en annen "dust"!

Jeg synes forøvrig ikke så veldig mye om måten Barbro er på heller, da, så jeg liker nok Live best. Tror jeg. Snorre er nok ikke så "troskyldig" som jeg liker å tro, men han er 10 hakk bedre enn de andre "gutta".

Skjønner likevel ikke hvordan "voksne" folk kan klare å være så komplett inkompetente som den gjengen som er samla på Farmen i år! Bare se på hvordan gutteguttene fanger geiter for å melke!?! At ikke geitene legger seg ned og spiller død, er godt gjort!

Vel, jeg håper iallefall at Helgi er den som ryker ut først.

Basta!

Skrevet

Det har jo kommet nye på tidligere Farmen-sendinger også, så DET bør vel ikke være noen overraskelse?

Nei, ikke sikkert det, men har ikke hørt noen av dem har nevnt noe om det.

Håper de blir _litt_ overrasket likevel jeg;o)

Skrevet

Enig! Helgi får jeg frysninger av, Eskil er en dritt, Ommund går bare der som en annen "dust"!

Jeg synes forøvrig ikke så veldig mye om måten Barbro er på heller, da, så jeg liker nok Live best. Tror jeg. Snorre er nok ikke så "troskyldig" som jeg liker å tro, men han er 10 hakk bedre enn de andre "gutta".

Skjønner likevel ikke hvordan "voksne" folk kan klare å være så komplett inkompetente som den gjengen som er samla på Farmen i år! Bare se på hvordan gutteguttene fanger geiter for å melke!?! At ikke geitene legger seg ned og spiller død, er godt gjort!

Vel, jeg håper iallefall at Helgi er den som ryker ut først.

Basta!

Jepp, de glupeste deltagerne på farmen i år, er nok geitene;o)

Skrevet

Nei, ikke sikkert det, men har ikke hørt noen av dem har nevnt noe om det.

Håper de blir _litt_ overrasket likevel jeg;o)

Jeg håper de blir potte sure!

Da er det morsomst å se på...

tjihi c",)

Skrevet

Helgi har gjemt unna sprit oppi skogen og drukket i smug;o)

Man kan da umulig være edru med en sånn oppførsel han har?!

Han har nok sniffet litt for mye giftig gass fra varme kilder mens han ennå bodde i sitt moderland.

Jeg likte han de to første episodene, men nå er han bare en suppegjøk i mine øyne.

Skrevet

Helgi har truffet på turfolk oppe i Kaupanger og fått mat (deriblandt venner av meg:-)). De spiser til og med Big One der oppe.. Ellers traff jeg på en aldri så full Ommund i sommer som hadde diverse inside info å meddele meg.. Noen som vil vite??

Skrevet

Helgi har truffet på turfolk oppe i Kaupanger og fått mat (deriblandt venner av meg:-)). De spiser til og med Big One der oppe.. Ellers traff jeg på en aldri så full Ommund i sommer som hadde diverse inside info å meddele meg.. Noen som vil vite??

Ja da, kom med det, innrømmer at jeg er nysgjerrig jeg;o)

Skrevet

Ja da, kom med det, innrømmer at jeg er nysgjerrig jeg;o)

Ifølge ham så har Snorre og Bente sex vertfall. :-)

Gjest aldri så lite nysgjerrig, da...
Skrevet

Jeg vil vite!!!

Gjest aldri så lite nysgjerrig, da...
Skrevet

Hæ!? Er ikke ho kristen, fra det så mye omtalte "bibelbeltet", og attpåtil gift!?

Og han har vel også samboer/kone!?

Nei, det er fæle greier, det der...

Skrevet

HAR sex??

Tror du bare farer med løyn jeg.

Dette er da opptak fra tidligere i sommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...