Gjest epletre Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 HAR sex?? Tror du bare farer med løyn jeg. Dette er da opptak fra tidligere i sommer. Det var vertfall det Ommund sa! Vet ikke jeg om det er sant eller ikke.. Bare vet hva han fortalte:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hæ!? Er ikke ho kristen, fra det så mye omtalte "bibelbeltet", og attpåtil gift!? Og han har vel også samboer/kone!? Nei, det er fæle greier, det der... Ja, det er ikke måte på hvordan gifte, kristne folk driver på. LOL. 0 Siter
Gjest true_love Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Jeg var sikker på å ha lest et sted at de hadde brudt seg inn i ei hytte å stjålet mat eller noe, men kan hende jeg tar feil. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Det var vertfall det Ommund sa! Vet ikke jeg om det er sant eller ikke.. Bare vet hva han fortalte:-) Ja man kan si så mye rart. Tror du er lettlurt jeg;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.