Gå til innhold

Kazaa Lite ++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å laste ned med dette programmet, men av 30 filer så er det kun 2 som lastes ned. Resten står i kø eller trenger flere kilder.

Er det så vanskelig å finne filer til nedlasting der?

Den ene fila har jeg prøvd 10 forskjellige eksemplarer av, og ingen lastes ned.

Huff

Skrevet

Kazaa er jo virusspreder nr1

Det problemet løser man jo stort sett med antivirus programvare.

".........................."

Skrevet

Det kommer jo rett og slett an på hvor mange rundt omkring som har den filen du vil laste ned. Man får ikke lastet ned mer enn det som finnes hos andre brukere. Filer som er sjeldne vil naturlig nok være vanskeligere å laste ned. Rekorden min på kazzaa er vel 2 uker for å laste ned en film, tror jeg :-)

"............................."

Skrevet

Det problemet løser man jo stort sett med antivirus programvare.

".........................."

Jo man gjør nå det da, MEN jeg har også opplevd å laste ned massa dårlige sanger der, som har ødelagt høytalerene mine:( pluss at jeg har lasta ned sanger der som er noe helt annet enn hva du var ute etter!

Jeg mener kazaa er det dårligeste fildelingsprogrammet EVER!

MEN så har jeg såååå god peiling også da;) Ikke!

Skrevet

Det kommer jo rett og slett an på hvor mange rundt omkring som har den filen du vil laste ned. Man får ikke lastet ned mer enn det som finnes hos andre brukere. Filer som er sjeldne vil naturlig nok være vanskeligere å laste ned. Rekorden min på kazzaa er vel 2 uker for å laste ned en film, tror jeg :-)

Bare 2 uker. Jeg opplevde å vente i månedsvis, uten at jeg noengang fikk ned hele filmen.

Da bruker jeg mye heller bit torrent. En vanlig film tar maks 1 dag.

Skrevet

Prøv heller bit torrent. Har kun en 704 kbit/s linje, men opplever ofte over 70 kb/s.

En film tar maks 1 dag. Da slipper du å stå i kø, du laster ned med en gang og den går kontinuerlig til fila er ferdig.

Skrevet

Bare 2 uker. Jeg opplevde å vente i månedsvis, uten at jeg noengang fikk ned hele filmen.

Da bruker jeg mye heller bit torrent. En vanlig film tar maks 1 dag.

Etter 2 uker så gir jeg opp :-)

(men jeg driver ikke med slik piratvirksomhet til vanlig)

"........................."

Skrevet

Jo man gjør nå det da, MEN jeg har også opplevd å laste ned massa dårlige sanger der, som har ødelagt høytalerene mine:( pluss at jeg har lasta ned sanger der som er noe helt annet enn hva du var ute etter!

Jeg mener kazaa er det dårligeste fildelingsprogrammet EVER!

MEN så har jeg såååå god peiling også da;) Ikke!

Det er ikke programmet som er dårlig i seg selv, men heller mange useriøse brukere som legger ut søppet kamuflert som ordentlige ting.

Men det er sikkert bedre alternativer til Kazzaa - som sagt så driver jeg sjelden med slikt :-)

"............................"

Skrevet

2 uker, da var det vel bedre at du hadde plukka tomflasker og kjøpt filmen.

Jeg er en annen
Skrevet

Trickset med Kazaa er å sette varighet av søket høyt, gjerne flere hundre minutter. La Kazaa søke i hvert fall en halvtimes tid, da har du som regel en mengde filer å velge mellom - velg da filen med flest brukere. La søket fortsette mens nedlastingen pågår.

På denne måten har jeg lastet ned filmer på litt over en time fra over 50 brukere samtidig.

Kazaa er egentlig et temmelig smart konsept, men blir dessverre mer og mer forsøplet av at film- og plateindustrien legger ut ødelagte filer for å ødelegge konseptet.

Skrevet

Trickset med Kazaa er å sette varighet av søket høyt, gjerne flere hundre minutter. La Kazaa søke i hvert fall en halvtimes tid, da har du som regel en mengde filer å velge mellom - velg da filen med flest brukere. La søket fortsette mens nedlastingen pågår.

På denne måten har jeg lastet ned filmer på litt over en time fra over 50 brukere samtidig.

Kazaa er egentlig et temmelig smart konsept, men blir dessverre mer og mer forsøplet av at film- og plateindustrien legger ut ødelagte filer for å ødelegge konseptet.

"Kazaa er egentlig et temmelig smart konsept, men blir dessverre mer og mer forsøplet av at film- og plateindustrien legger ut ødelagte filer for å ødelegge konseptet."

Og det noe så til de grader at jeg rett og slett ikke orker å bruke det lenger.

DC++ er mye, mye bedre enn kazaa uansett.

I hvert fall til musikk (jeg har aldri lastet ned filmer verken fra Kazaa eller andre steder, så når det kommer til filmer aner jeg ikke).

Skrevet

Problemet er at de filene med svært mange brukere svært ofte er lagt ut av filmindustrien og ikke inneholder det de gir seg ut for. Ofte er det andre filmer enn navnet tilsier, andre ganger bare støy eller noe som ikke er avspillbart.

Foretrekker bit torrent, bruker nesten alltid maks hastighet og laster ned konstant, en vet hva en får og at kvaliteten er bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...