Gå til innhold

Gutter, hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tiden har det tatt det helt overhånd på Dol med evinnelige diskusjoner om alt som vederfares små barn og sørgelige samlivshistorier.

Jeg begynner nesten å savne utskjelling og kulturbrauting her...

Kom igjen da, dere er sikkert lei av å kikke på ;-)

Skrevet

Kan jo prøve den med at Norlenninger er et eget folkeslag. Brautende og frekke. Inntrykket jeg har fått iallefall. Hvis det er en gutt som er pen og han begynner å prate og jeg hører han er fra Alta e.l, da får jeg brekninger. Usj, er fra østlandet jeg da og ingen drittunge nei!

Skrevet

Kan jo prøve den med at Norlenninger er et eget folkeslag. Brautende og frekke. Inntrykket jeg har fått iallefall. Hvis det er en gutt som er pen og han begynner å prate og jeg hører han er fra Alta e.l, da får jeg brekninger. Usj, er fra østlandet jeg da og ingen drittunge nei!

Jeg er ingen gutt, men sikkert noen som blir irriterte her:) jeg tuller ikke heller...

Skrevet

Jeg er ingen gutt, men sikkert noen som blir irriterte her:) jeg tuller ikke heller...

hehe... da skulle du visst hva de sier om Søringer som de kaller dere:)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Var den myntet på favn?:-|

Skrevet

Nja.... Jeg hadde da noen prompetråder, men med skuffende dårlig respons må jeg si.

Skrevet

Nja.... Jeg hadde da noen prompetråder, men med skuffende dårlig respons må jeg si.

Hehe..

Skrevet

Jeg tror ikke du tok poenget, men det gjør ingenting.

Skrevet

Hehe..

Hm. Har på følelsen av at du ikke tar meg helt alvorlig. Jeg blir visst nødt til å legge meg i selen her.

Skrevet

Hm. Har på følelsen av at du ikke tar meg helt alvorlig. Jeg blir visst nødt til å legge meg i selen her.

Nevnte tråder har jeg ikke sett og takk for det. Men sånn ellers er jo du en oppegående fyr som ikke har problemer med å formulere deg i større og små saker. Kort sagt: Jeg tar deg på alvor (med unntak av førstnevnte tråder, urk).

:)

Skrevet

Bare rolig, kjære. Jeg er jo aldri langt unna.

Men så er det altså slik at penger må tjenes, eller som de synger der nord: "For dagen den e viktig og den kræv oss..". Derfor må dol til tider nedprioriteres, uten at dette på noen måte berører vårt sublime forhold.

Eiendommene er pleid, båt er landsatt, vognene har fått et lag polish og jeg har gjort mine plikter.

Sånn er det..

Skrevet

Bare rolig, kjære. Jeg er jo aldri langt unna.

Men så er det altså slik at penger må tjenes, eller som de synger der nord: "For dagen den e viktig og den kræv oss..". Derfor må dol til tider nedprioriteres, uten at dette på noen måte berører vårt sublime forhold.

Eiendommene er pleid, båt er landsatt, vognene har fått et lag polish og jeg har gjort mine plikter.

Sånn er det..

Som alltid: Kinn gløder, knær dirrer og hjerte svulmer. Er det noe du ikke kan, gjør og sier av mandige saker?

Skrevet

Som alltid: Kinn gløder, knær dirrer og hjerte svulmer. Er det noe du ikke kan, gjør og sier av mandige saker?

Nei, jeg kommer vel ikke på noe i farten ;-)

Skrevet

Hadde det ikke vært for at du er så jævla analfiksert, tror jeg du kunne gjort lykke på sjekkemarkedet. Burde du ikke prøve?

Skrevet

Hadde det ikke vært for at du er så jævla analfiksert, tror jeg du kunne gjort lykke på sjekkemarkedet. Burde du ikke prøve?

Hehe. Atte jeg er analfiksert? I SVÆRT liten grad. Tross alt, analfisering er homofilt, mens jeg er veldig mye mann. Ja, sant å si, mere mann skal det godt gjøres å finne.

Ser det bedre ut da? I forhold til sjekkemarkedet, mener jeg.

Skrevet

Nevnte tråder har jeg ikke sett og takk for det. Men sånn ellers er jo du en oppegående fyr som ikke har problemer med å formulere deg i større og små saker. Kort sagt: Jeg tar deg på alvor (med unntak av førstnevnte tråder, urk).

:)

Ah, du aner ikke hva du har gått glipp av. Et av mine høydepunkter på dol, vil jeg si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...