syttifire Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Er det nokon som veit om det kjem Extended Version av den siste Ringenes Herre?? Mvh 0 Siter
Prozak Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jepp. Lurer på om den kommer i november eller desember, og at det kommer en pakke med extended-extended versjoner av alle 3 over nyttår en gang. "..........................." 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jepp. Lurer på om den kommer i november eller desember, og at det kommer en pakke med extended-extended versjoner av alle 3 over nyttår en gang. "..........................." Enda mer extended? Som i at filmene er enda lengre enn på vanlig extended? oj oj. Det må man gå til anskaffelse av ja. Tror uansett "vanlig extended" av return of the king kommer i november ja. Tror det var da de forrige kom også. Jeg har fått 1 og 2 til jul og satser på å få 3'en også til jul i år 0 Siter
Prozak Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Enda mer extended? Som i at filmene er enda lengre enn på vanlig extended? oj oj. Det må man gå til anskaffelse av ja. Tror uansett "vanlig extended" av return of the king kommer i november ja. Tror det var da de forrige kom også. Jeg har fått 1 og 2 til jul og satser på å få 3'en også til jul i år Jepp, det skal visst komme en samleboks med enda mer materiale og scener enn i de vanlige "utvidede" versjonene. Personlig venter jeg til den kommer med å kjøpe de :-) ".............................." 0 Siter
syttifire Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Jepp, det skal visst komme en samleboks med enda mer materiale og scener enn i de vanlige "utvidede" versjonene. Personlig venter jeg til den kommer med å kjøpe de :-) ".............................." Takk for svar.. eg har selvfølgelig ikkje vore klar over at det kommer ein enda meir extended, så eg trur eg kjøper den vanlige extended av denne og. Kan jo hende at eg kjøper dei andre og... Får sjå.. Mvh 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hvis ikke jeg husker utrolig feil, noe jeg sjelden eller aldri gjør, så kommer den 12. desember. Den kommer i hvert fall like før jul, og ikke i november som de tidligere EE-utgavene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.