Gå til innhold

Return Of The King

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som veit om det kjem Extended Version av den siste Ringenes Herre??

Mvh

Skrevet

Jepp. Lurer på om den kommer i november eller desember, og at det kommer en pakke med extended-extended versjoner av alle 3 over nyttår en gang.

"..........................."

Skrevet

Jepp. Lurer på om den kommer i november eller desember, og at det kommer en pakke med extended-extended versjoner av alle 3 over nyttår en gang.

"..........................."

Enda mer extended? Som i at filmene er enda lengre enn på vanlig extended? oj oj. Det må man gå til anskaffelse av ja.

Tror uansett "vanlig extended" av return of the king kommer i november ja. Tror det var da de forrige kom også. Jeg har fått 1 og 2 til jul og satser på å få 3'en også til jul i år :)

Skrevet

Enda mer extended? Som i at filmene er enda lengre enn på vanlig extended? oj oj. Det må man gå til anskaffelse av ja.

Tror uansett "vanlig extended" av return of the king kommer i november ja. Tror det var da de forrige kom også. Jeg har fått 1 og 2 til jul og satser på å få 3'en også til jul i år :)

Jepp, det skal visst komme en samleboks med enda mer materiale og scener enn i de vanlige "utvidede" versjonene. Personlig venter jeg til den kommer med å kjøpe de :-)

".............................."

Skrevet

Jepp, det skal visst komme en samleboks med enda mer materiale og scener enn i de vanlige "utvidede" versjonene. Personlig venter jeg til den kommer med å kjøpe de :-)

".............................."

Takk for svar.. eg har selvfølgelig ikkje vore klar over at det kommer ein enda meir extended, så eg trur eg kjøper den vanlige extended av denne og. Kan jo hende at eg kjøper dei andre og... Får sjå..

Mvh

Skrevet

Hvis ikke jeg husker utrolig feil, noe jeg sjelden eller aldri gjør, så kommer den 12. desember.

Den kommer i hvert fall like før jul, og ikke i november som de tidligere EE-utgavene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...