Moraki Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Bare til informasjon for de som lurer på om det virker. Det virket kjempefint på meg, og jeg har nå et blendende hvitt smil :-) Ikke kostet det all verden heller, kjøpte fra TV-shop! Etter 2 dager merket jeg en betydelig forskjell. Har aldri hatt banangule tenner, helt vanlig hvit farge, men ville ha de enda hvitere. Gidder virkelig ikke å betale 2000 kroner pr kjeve for å bleke tenner hos tannlege. Snakket dessuten med ei venninne som har far som er tannlege, og han har faktisk brukt dette produktet han også. Jaja, ville bare nevne det.. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hvor mye koster det? Hvor lenge varer effekten? *vil ha hvitere tenner, men bruke lite penger på det...* 0 Siter
Moraki Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Hvor mye koster det? Hvor lenge varer effekten? *vil ha hvitere tenner, men bruke lite penger på det...* Det kom på 349,- + porto. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Det kom på 349,- + porto. Ligner du mer eller mindre på Boxer'n din etter at du fikk hvitere tenner? (Var det ikke deg som skrev at du lignet på hunden din?) 0 Siter
Moraki Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Det kom på 349,- + porto. Vurderer å kjøpe den Instant cover greia de ahr også..kjenenr ei jente som ble veldig fornøyd med den! http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO 0 Siter
Moraki Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Ligner du mer eller mindre på Boxer'n din etter at du fikk hvitere tenner? (Var det ikke deg som skrev at du lignet på hunden din?) Hehehe! Vi har hvertfall like god ånde, vi spiste begge hvitløksbrød istad 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hehehe! Vi har hvertfall like god ånde, vi spiste begge hvitløksbrød istad Aha...ser pent ut, men lukter ille ;-) 0 Siter
Moraki Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Aha...ser pent ut, men lukter ille ;-) Men hun skal få slippe å få tannstubbene sine bleket stakkars! Staaaaakaaar, så god da! Hun er litt sur fordi jeg tok et stykke mer enn det hun fikk. 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hvor mye koster det? Hvor lenge varer effekten? *vil ha hvitere tenner, men bruke lite penger på det...* Har du prøvd bakepulver? Det gjorde jeg en dag her, tennene ble hvitere de:o) 0 Siter
cecily Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Har du prøvd bakepulver? Det gjorde jeg en dag her, tennene ble hvitere de:o) Og det smakte godt i tillegg? 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Og det smakte godt i tillegg? Jeg sto ikke akkurat å smakte på det, men hadde ingen problemer med smaken jeg kjente i allefall. 0 Siter
Gjest nei nei nei Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Men hun skal få slippe å få tannstubbene sine bleket stakkars! Staaaaakaaar, så god da! Hun er litt sur fordi jeg tok et stykke mer enn det hun fikk. Jeg er helt sjokkert over hvor naiv norges befolkning er blitt. Dere må jo skjønne at tannbleking ikke er noe man utfører med billige amatørprodukt ,det bør administrerse profesjonelt. Dessuten er det viktig å snakke med en tannlege før man bleker, for det er ikke alle tenner som egner seg, for eksempel skal man ikke bleke hvis man har hull eller andre svakheter i emaljen. Det er også viktig å bruke en blekeskinne som er spesielt tilpasset tennene slik at det ikke lekker blekemiddel ut på tannkjøttet eller ned i svelget. det kan gi etse og syre skader på slimhinnene. Hvis jeg husker rett er rapid white et produkt man kun pensler på? Da er det jo desto større grunn til å fatte mistanke om at det ikke er som det skal være. 0 Siter
cecily Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg sto ikke akkurat å smakte på det, men hadde ingen problemer med smaken jeg kjente i allefall. Nysgjerrig på hvordan du brukte bakepulveret. Pusset tenner med tannkost pudret i b.p? Funker det virkelig? Hvordan i alle dager kom du på det? 0 Siter
cecily Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg er helt sjokkert over hvor naiv norges befolkning er blitt. Dere må jo skjønne at tannbleking ikke er noe man utfører med billige amatørprodukt ,det bør administrerse profesjonelt. Dessuten er det viktig å snakke med en tannlege før man bleker, for det er ikke alle tenner som egner seg, for eksempel skal man ikke bleke hvis man har hull eller andre svakheter i emaljen. Det er også viktig å bruke en blekeskinne som er spesielt tilpasset tennene slik at det ikke lekker blekemiddel ut på tannkjøttet eller ned i svelget. det kan gi etse og syre skader på slimhinnene. Hvis jeg husker rett er rapid white et produkt man kun pensler på? Da er det jo desto større grunn til å fatte mistanke om at det ikke er som det skal være. Helt enig med deg. Jeg satt og lo under hele reklamesnutten første gang jeg så den. Direkte morsomt var det. 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Nysgjerrig på hvordan du brukte bakepulveret. Pusset tenner med tannkost pudret i b.p? Funker det virkelig? Hvordan i alle dager kom du på det? Det var sånn jeg gjorde det ja. Dette tipset fant jeg her på dol. Søk på bakepulver i forumet for tannhelse. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Helt enig med deg. Jeg satt og lo under hele reklamesnutten første gang jeg så den. Direkte morsomt var det. Reklamesnutt? 0 Siter
cecily Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Reklamesnutt? Var det feil? Har jeg virkelig sett på TVShop????? Skrekk og gru! Eller var det -snutten som var feil? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Var det feil? Har jeg virkelig sett på TVShop????? Skrekk og gru! Eller var det -snutten som var feil? Nei,nei,nei....jeg visste ikke om reklamen,jeg. Så jeg skjønte ikke helt sammenhengen. Sorry ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Nei,nei,nei....jeg visste ikke om reklamen,jeg. Så jeg skjønte ikke helt sammenhengen. Sorry ;-) Reklamen er så morsom at du nok ikke har sett den om du stusser. Mulig jeg har skummet gjennom kanalene og funnet TvShop og latt meg underholde, er ikke helt sikker. Men selve reklamen husker jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Har du prøvd bakepulver? Det gjorde jeg en dag her, tennene ble hvitere de:o) Bakepulver? Hørtes morsomt ut. Får teste det ut. *ler* Freser det når du pusser det på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.