Gå til innhold

Har bleket tenne mine med Rapid White

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare til informasjon for de som lurer på om det virker. Det virket kjempefint på meg, og jeg har nå et blendende hvitt smil :-) Ikke kostet det all verden heller, kjøpte fra TV-shop! Etter 2 dager merket jeg en betydelig forskjell. Har aldri hatt banangule tenner, helt vanlig hvit farge, men ville ha de enda hvitere.

Gidder virkelig ikke å betale 2000 kroner pr kjeve for å bleke tenner hos tannlege. Snakket dessuten med ei venninne som har far som er tannlege, og han har faktisk brukt dette produktet han også.

Jaja, ville bare nevne det..

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

15

• cecily

8

• Lurveline

8

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvor mye koster det?

Hvor lenge varer effekten?

*vil ha hvitere tenner, men bruke lite penger på det...*

Skrevet

Hvor mye koster det?

Det kom på 349,- + porto.

Skrevet

Det kom på 349,- + porto.

Ligner du mer eller mindre på Boxer'n din etter at du fikk hvitere tenner?

(Var det ikke deg som skrev at du lignet på hunden din?)

Skrevet

Ligner du mer eller mindre på Boxer'n din etter at du fikk hvitere tenner?

(Var det ikke deg som skrev at du lignet på hunden din?)

Hehehe! Vi har hvertfall like god ånde, vi spiste begge hvitløksbrød istad :)

Skrevet

Hehehe! Vi har hvertfall like god ånde, vi spiste begge hvitløksbrød istad :)

Aha...ser pent ut, men lukter ille ;-)

Skrevet

Aha...ser pent ut, men lukter ille ;-)

Men hun skal få slippe å få tannstubbene sine bleket stakkars! Staaaaakaaar, så god da! Hun er litt sur fordi jeg tok et stykke mer enn det hun fikk.

Skrevet

Hvor mye koster det?

Har du prøvd bakepulver?

Det gjorde jeg en dag her, tennene ble hvitere de:o)

Skrevet

Har du prøvd bakepulver?

Og det smakte godt i tillegg?

Skrevet

Og det smakte godt i tillegg?

Jeg sto ikke akkurat å smakte på det, men hadde ingen problemer med smaken jeg kjente i allefall.

Gjest nei nei nei
Skrevet

Men hun skal få slippe å få tannstubbene sine bleket stakkars! Staaaaakaaar, så god da! Hun er litt sur fordi jeg tok et stykke mer enn det hun fikk.

Jeg er helt sjokkert over hvor naiv norges befolkning er blitt.

Dere må jo skjønne at tannbleking ikke er noe man utfører med billige amatørprodukt ,det bør administrerse profesjonelt. Dessuten er det viktig å snakke med en tannlege før man bleker, for det er ikke alle tenner som egner seg, for eksempel skal man ikke bleke hvis man har hull eller andre svakheter i emaljen.

Det er også viktig å bruke en blekeskinne som er spesielt tilpasset tennene slik at det ikke lekker blekemiddel ut på tannkjøttet eller ned i svelget. det kan gi etse og syre skader på slimhinnene.

Hvis jeg husker rett er rapid white et produkt man kun pensler på? Da er det jo desto større grunn til å fatte mistanke om at det ikke er som det skal være.

Skrevet

Jeg sto ikke akkurat å smakte på det, men hadde ingen problemer med smaken jeg kjente i allefall.

Nysgjerrig på hvordan du brukte bakepulveret. Pusset tenner med tannkost pudret i b.p?

Funker det virkelig? Hvordan i alle dager kom du på det?

Skrevet

Jeg er helt sjokkert over hvor naiv norges befolkning er blitt.

Dere må jo skjønne at tannbleking ikke er noe man utfører med billige amatørprodukt ,det bør administrerse profesjonelt. Dessuten er det viktig å snakke med en tannlege før man bleker, for det er ikke alle tenner som egner seg, for eksempel skal man ikke bleke hvis man har hull eller andre svakheter i emaljen.

Det er også viktig å bruke en blekeskinne som er spesielt tilpasset tennene slik at det ikke lekker blekemiddel ut på tannkjøttet eller ned i svelget. det kan gi etse og syre skader på slimhinnene.

Hvis jeg husker rett er rapid white et produkt man kun pensler på? Da er det jo desto større grunn til å fatte mistanke om at det ikke er som det skal være.

Helt enig med deg.

Jeg satt og lo under hele reklamesnutten første gang jeg så den. Direkte morsomt var det.

Skrevet

Nysgjerrig på hvordan du brukte bakepulveret. Pusset tenner med tannkost pudret i b.p?

Funker det virkelig? Hvordan i alle dager kom du på det?

Det var sånn jeg gjorde det ja.

Dette tipset fant jeg her på dol. Søk på bakepulver i forumet for tannhelse.

Skrevet

Helt enig med deg.

Jeg satt og lo under hele reklamesnutten første gang jeg så den. Direkte morsomt var det.

Reklamesnutt?

Skrevet

Reklamesnutt?

Var det feil?

Har jeg virkelig sett på TVShop?????

Skrekk og gru!

Eller var det -snutten som var feil?

Skrevet

Var det feil?

Har jeg virkelig sett på TVShop?????

Skrekk og gru!

Eller var det -snutten som var feil?

Nei,nei,nei....jeg visste ikke om reklamen,jeg.

Så jeg skjønte ikke helt sammenhengen. Sorry ;-)

Skrevet

Nei,nei,nei....jeg visste ikke om reklamen,jeg.

Så jeg skjønte ikke helt sammenhengen. Sorry ;-)

Reklamen er så morsom at du nok ikke har sett den om du stusser.

Mulig jeg har skummet gjennom kanalene og funnet TvShop og latt meg underholde, er ikke helt sikker. Men selve reklamen husker jeg.

Skrevet

Har du prøvd bakepulver?

Bakepulver?

Hørtes morsomt ut. Får teste det ut. *ler*

Freser det når du pusser det på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...