Gå til innhold

Har bleket tenne mine med Rapid White

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reklamen er så morsom at du nok ikke har sett den om du stusser.

Mulig jeg har skummet gjennom kanalene og funnet TvShop og latt meg underholde, er ikke helt sikker. Men selve reklamen husker jeg.

Er den ment å være morsom, eller er det av typen ufrivillig komisk? Finnes jo noen av dem også...

Får se etter den...det er vel på TV3 det,da?

(Det ser jeg bare på når det er fotball)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

15

• cecily

8

• Lurveline

8

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er den ment å være morsom, eller er det av typen ufrivillig komisk? Finnes jo noen av dem også...

Får se etter den...det er vel på TV3 det,da?

(Det ser jeg bare på når det er fotball)

Den hører til kategorien ufrivillig morsom.

Er ikke sikker på hvilken kanal det går på.

*hvitt glis*

Skrevet

Bakepulver?

Hørtes morsomt ut. Får teste det ut. *ler*

Freser det når du pusser det på?

Freser litt med det samme.

Skrevet

Bakepulver?

Hørtes morsomt ut. Får teste det ut. *ler*

Freser det når du pusser det på?

*svjosj* så er tennene dine borte.

Skrevet

Har alle mine i behold jeg;o)

Skrevet

*LOL*

Må prøve det.

*tusler ned trappa til badet med bakepulverboksen*

Skrevet

Freser litt med det samme.

Æsj, det freste noe skikkelig. Og så begynte tannkjøttet å blø...

Smakte ikke noe godt heller.

Bak meg sto 5åringen og lurte på hva jeg gjorde...da jeg sa at jeg skulle prøve å få tennene hvitere, sa hun "ja, men de er jo hvite, jo!" he he, bra noen syns det.

Nei, jeg likte ikke bakepulver, og tennene ble nok ikke hvitere. Ja ja, det var verdt et forsøk. Et morsomt forsøk.

*smører leppene inn med leppepomade etter _masse_ skylling...*

;)

Skrevet

Æsj, det freste noe skikkelig. Og så begynte tannkjøttet å blø...

Smakte ikke noe godt heller.

Bak meg sto 5åringen og lurte på hva jeg gjorde...da jeg sa at jeg skulle prøve å få tennene hvitere, sa hun "ja, men de er jo hvite, jo!" he he, bra noen syns det.

Nei, jeg likte ikke bakepulver, og tennene ble nok ikke hvitere. Ja ja, det var verdt et forsøk. Et morsomt forsøk.

*smører leppene inn med leppepomade etter _masse_ skylling...*

;)

Hmmm... Det funker kanskje ikke som direkte bleking av tennene.

Men jeg ble kvitt det gule belegget etter røyking og kaffedrikking i allefall ;o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg er helt sjokkert over hvor naiv norges befolkning er blitt.

Dere må jo skjønne at tannbleking ikke er noe man utfører med billige amatørprodukt ,det bør administrerse profesjonelt. Dessuten er det viktig å snakke med en tannlege før man bleker, for det er ikke alle tenner som egner seg, for eksempel skal man ikke bleke hvis man har hull eller andre svakheter i emaljen.

Det er også viktig å bruke en blekeskinne som er spesielt tilpasset tennene slik at det ikke lekker blekemiddel ut på tannkjøttet eller ned i svelget. det kan gi etse og syre skader på slimhinnene.

Hvis jeg husker rett er rapid white et produkt man kun pensler på? Da er det jo desto større grunn til å fatte mistanke om at det ikke er som det skal være.

Tror jeg skal vurdere ansiktsløfting, hårfarging (er vel den eneste som ikke bruker det..?), tannbleking, Fjerning av uregelmessigheter i huden, få meg kunstige negler (pene og blanke), OG seff få satt av tid til å vedlikeholde den nye fasaden annenhver uke, tjene ekstra penger så jeg har råd til det.

Og designer-kjøkken, espressomaskin, innfelte spots i taket, selvsagt (herregud som jeg har forsømt meg!!). Surround-anlegg (pinlig å ha gjester på besøk uten å kunne by dem noe spes..), herregud.....fortell meg alt jeg har glemt, dette er jo bare beynnelsen på et nytt og bedre liv tilpasset en moderne verden...... *gremmes over meg selv*

:P

Skrevet

Jeg er helt sjokkert over hvor naiv norges befolkning er blitt.

Dere må jo skjønne at tannbleking ikke er noe man utfører med billige amatørprodukt ,det bør administrerse profesjonelt. Dessuten er det viktig å snakke med en tannlege før man bleker, for det er ikke alle tenner som egner seg, for eksempel skal man ikke bleke hvis man har hull eller andre svakheter i emaljen.

Det er også viktig å bruke en blekeskinne som er spesielt tilpasset tennene slik at det ikke lekker blekemiddel ut på tannkjøttet eller ned i svelget. det kan gi etse og syre skader på slimhinnene.

Hvis jeg husker rett er rapid white et produkt man kun pensler på? Da er det jo desto større grunn til å fatte mistanke om at det ikke er som det skal være.

Men herregud, har du prøvd det selv eller? Det funka på meg sier jeg jo! Dessuten kjenner jeg tannleger som har brukt det selv. Samma for meg om du ikke tror det virker vel. Det er ikke skadelig heller. Bare tull å si at det akder tennene. Værre for tennene at folk røyker og spiser masse dritt!!

Skrevet

Helt enig med deg.

Jeg satt og lo under hele reklamesnutten første gang jeg så den. Direkte morsomt var det.

Samma for meg. Jeg har i allefall et vakkert hvitt smil :-) Bryr meg om hvordan jeg ser ut jeg.

Skrevet

Var det feil?

Har jeg virkelig sett på TVShop?????

Skrekk og gru!

Eller var det -snutten som var feil?

Typisk norsk innvending. *ler meg ihjel*

Skrevet

Den hører til kategorien ufrivillig morsom.

Er ikke sikker på hvilken kanal det går på.

*hvitt glis*

Du burde kanskje prøve ting først, får du påstår at det bare er tull? Det funker veldig bra det produktet. Når flere tannleger i tillegg sier at det ikke er skadelig for tennene, burde vel du egentlig la være å kommentere dette i det hele tatt? Men som sagt, samme for meg. Du kan jo sitte der med banangliset ditt for min del.

Gjest nei nei nei
Skrevet

Du burde kanskje prøve ting først, får du påstår at det bare er tull? Det funker veldig bra det produktet. Når flere tannleger i tillegg sier at det ikke er skadelig for tennene, burde vel du egentlig la være å kommentere dette i det hele tatt? Men som sagt, samme for meg. Du kan jo sitte der med banangliset ditt for min del.

Jeg har selvfølgelig aldri prøvd produktet da det aldri ville falt meg inn. Jeg har derimot bleket tennene mine på en ordentlig måte , hos tannlegen så tennene mine er så hvite atte..

Jeg sitter faktisk med en tannlege ved siden av meg i dette øyeblikk og hun kan bekrefte det jeg akkurat har sagt , at det er noe tull og useriøse greier.

jeg tviler ikke på at det har virket på deg. Du har sikkert oppnådd et flott resultat, spørsmålet er vel heller om det er så veldig bra for tennene å gjøre det. Man vet jo for eksempel at om man vil gå ned i vekt er det ikke noe problem å følge "kålsuppedietten" i to uker og miste manfoldige kilo, men hvis man vil ha et varig resultat som samtidig er bra for kroppen er det trening og omlegging av kostholdet som gjelder.

At tannlegen din har anbefalt det til deg synes jeg er ganske merkverdig. Jeg er selv i tannlegemiljøet og ikke en eneste av mine bekjente er for den slags produkter.

Skrevet

Jeg har selvfølgelig aldri prøvd produktet da det aldri ville falt meg inn. Jeg har derimot bleket tennene mine på en ordentlig måte , hos tannlegen så tennene mine er så hvite atte..

Jeg sitter faktisk med en tannlege ved siden av meg i dette øyeblikk og hun kan bekrefte det jeg akkurat har sagt , at det er noe tull og useriøse greier.

jeg tviler ikke på at det har virket på deg. Du har sikkert oppnådd et flott resultat, spørsmålet er vel heller om det er så veldig bra for tennene å gjøre det. Man vet jo for eksempel at om man vil gå ned i vekt er det ikke noe problem å følge "kålsuppedietten" i to uker og miste manfoldige kilo, men hvis man vil ha et varig resultat som samtidig er bra for kroppen er det trening og omlegging av kostholdet som gjelder.

At tannlegen din har anbefalt det til deg synes jeg er ganske merkverdig. Jeg er selv i tannlegemiljøet og ikke en eneste av mine bekjente er for den slags produkter.

Vel, finnes mange forskjellige meninger blant tannleger også selvsagt. Men de tannlegene jeg kjenner har prøvd produktet selv og er også fornøyde med resultatet. det er klart mange tannleger ikke vil anbefale det. Da taper de jo penger selv.

Men som sagt, vi er veldig fornøyde vi, og ingen av disse har opplevd skader på tennene fra produktet.

Om det virker på alle er jo ikke sikkert, men det virket på oss :)

Skrevet

Men herregud, har du prøvd det selv eller? Det funka på meg sier jeg jo! Dessuten kjenner jeg tannleger som har brukt det selv. Samma for meg om du ikke tror det virker vel. Det er ikke skadelig heller. Bare tull å si at det akder tennene. Værre for tennene at folk røyker og spiser masse dritt!!

Det er å ta litt hardt i å si at røyking skader tennene. Det er vel omtrent det eneste det ikke skader. Det gir misfarging, men ikke hull.

Skrevet

Det er jo greit å si at bleking hos tannlegen er det eneste rette når du har råd til det, men faktum er at det er så dyrt der at det utelukker det for endel. Da er det greit om det kommer noe for dem som har litt mindre å rutte med.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Det er jo greit å si at bleking hos tannlegen er det eneste rette når du har råd til det, men faktum er at det er så dyrt der at det utelukker det for endel. Da er det greit om det kommer noe for dem som har litt mindre å rutte med.

Ja det er viktig å bleke tennene.... jeg limer inn det jeg sa over her jeg, jeg har endelig fått innsikt i Livets Virkelige Verdier, skjønner dere...:

Tror jeg skal vurdere ansiktsløfting, hårfarging (er vel den eneste som ikke bruker det..?), tannbleking, Fjerning av uregelmessigheter i huden, få meg kunstige negler (pene og blanke), OG seff få satt av tid til å vedlikeholde den nye fasaden annenhver uke, tjene ekstra penger så jeg har råd til det.

Og designer-kjøkken, espressomaskin, innfelte spots i taket, selvsagt (herregud som jeg har forsømt meg!!). Surround-anlegg (pinlig å ha gjester på besøk uten å kunne by dem noe spes..), herregud.....fortell meg alt jeg har glemt, dette er jo bare beynnelsen på et nytt og bedre liv tilpasset en moderne verden...... *gremmes over meg selv*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja det er viktig å bleke tennene.... jeg limer inn det jeg sa over her jeg, jeg har endelig fått innsikt i Livets Virkelige Verdier, skjønner dere...:

Det beste (ironiske) innlegget jeg har sett her på lenge:-)

Skrevet

Det er å ta litt hardt i å si at røyking skader tennene. Det er vel omtrent det eneste det ikke skader. Det gir misfarging, men ikke hull.

Var misfarging jeg mente :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...