Gå til innhold

Har bleket tenne mine med Rapid White

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er å ta litt hardt i å si at røyking skader tennene. Det er vel omtrent det eneste det ikke skader. Det gir misfarging, men ikke hull.

Skader tannkjøttet og dermed tennene.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

15

• cecily

8

• Lurveline

8

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det beste (ironiske) innlegget jeg har sett her på lenge:-)

Det tåpeligste og kjedeligste jeg har lest i dag. Hver sin mening.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det tåpeligste og kjedeligste jeg har lest i dag. Hver sin mening.

Nei, nå tuller du:-/

Skrevet

Blir de unaturlig hvite?

Unaturlig hvite? Spørs hva du mener med det. Er vel bedre med et snøhvitt smil enn å ha gule tenner? Mine tenner var ganske hvite fra før av, men nå er de enda hvitere. Synes ikke det ser unaturlig ut. Det ser rent, pent og sunt ut.

Gjest så flott!!
Skrevet

så flott å høre at dette produktet funket. Har bestilt det selv men har ikke mottat det enda. Hvor lang tid tok det før du bestilte produktet til du fikk det i posten? Bestilte du det på internet?Jeg bestilte 14 september, så jeg venter spent:)

Skrevet

Tror jeg skal vurdere ansiktsløfting, hårfarging (er vel den eneste som ikke bruker det..?), tannbleking, Fjerning av uregelmessigheter i huden, få meg kunstige negler (pene og blanke), OG seff få satt av tid til å vedlikeholde den nye fasaden annenhver uke, tjene ekstra penger så jeg har råd til det.

Og designer-kjøkken, espressomaskin, innfelte spots i taket, selvsagt (herregud som jeg har forsømt meg!!). Surround-anlegg (pinlig å ha gjester på besøk uten å kunne by dem noe spes..), herregud.....fortell meg alt jeg har glemt, dette er jo bare beynnelsen på et nytt og bedre liv tilpasset en moderne verden...... *gremmes over meg selv*

:P

Du glemte Botox-innsprøyting på sinna-rynkene mellom øynene så du ser litt freeeeeeeeeshere ut, som Wenche Steen og Ingeborg Sørensen sa på TV.

Skrevet

Vurderer å kjøpe den Instant cover greia de ahr også..kjenenr ei jente som ble veldig fornøyd med den!

http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO

Takk for linken - nå har jeg også bestilt. (Pluss både ditt og datt - det er litt for enkelt å handle over nett noen ganger, prisen ble høy ...)

:o)

Hilsen

Skrevet

Æsj, det freste noe skikkelig. Og så begynte tannkjøttet å blø...

Smakte ikke noe godt heller.

Bak meg sto 5åringen og lurte på hva jeg gjorde...da jeg sa at jeg skulle prøve å få tennene hvitere, sa hun "ja, men de er jo hvite, jo!" he he, bra noen syns det.

Nei, jeg likte ikke bakepulver, og tennene ble nok ikke hvitere. Ja ja, det var verdt et forsøk. Et morsomt forsøk.

*smører leppene inn med leppepomade etter _masse_ skylling...*

;)

*Flirer*

Skrevet

Takk for linken - nå har jeg også bestilt. (Pluss både ditt og datt - det er litt for enkelt å handle over nett noen ganger, prisen ble høy ...)

:o)

Hilsen

Ja, jeg har bestilt den concealer-greia også jeg :-) Kjenner noen som har den, og den virker også bra.

Skrevet

Æsj, det freste noe skikkelig. Og så begynte tannkjøttet å blø...

Smakte ikke noe godt heller.

Bak meg sto 5åringen og lurte på hva jeg gjorde...da jeg sa at jeg skulle prøve å få tennene hvitere, sa hun "ja, men de er jo hvite, jo!" he he, bra noen syns det.

Nei, jeg likte ikke bakepulver, og tennene ble nok ikke hvitere. Ja ja, det var verdt et forsøk. Et morsomt forsøk.

*smører leppene inn med leppepomade etter _masse_ skylling...*

;)

Prøv klorin neste gang da.

Skrevet

Nå bestilte jeg også. Håper du ikke er ansatt hos TvShop, så du bare reklamerer :-) Blir spennende å prøve.

Skrevet

Har du prøvd bakepulver?

Det gjorde jeg en dag her, tennene ble hvitere de:o)

Og Natron hjelper.

Skrevet

*LOL*

Må prøve det.

*tusler ned trappa til badet med bakepulverboksen*

Natron er også ganske effektivt.

Skrevet

Og Natron hjelper.

Bakepulver inneholder nettopp natron og det er dette som fjerner belegget.

Men jeg vil tro det er værre å pusse tennene i "ren" natron enn i bakepulver, uten at jeg har prøvd det da.

Skrevet

Bakepulver inneholder nettopp natron og det er dette som fjerner belegget.

Men jeg vil tro det er værre å pusse tennene i "ren" natron enn i bakepulver, uten at jeg har prøvd det da.

Vel tennene mine sitter iallefall på og jeg har vel ikke noen skader på de. Nå har jeg bare gjort det 2-3 ganger da.. Sist gang for 3-4 år siden.

Skrevet

Vel tennene mine sitter iallefall på og jeg har vel ikke noen skader på de. Nå har jeg bare gjort det 2-3 ganger da.. Sist gang for 3-4 år siden.

Jeg tenkte ikke på skaden, men smaken;o)

Skrevet

Ja det er viktig å bleke tennene.... jeg limer inn det jeg sa over her jeg, jeg har endelig fått innsikt i Livets Virkelige Verdier, skjønner dere...:

Tror jeg skal vurdere ansiktsløfting, hårfarging (er vel den eneste som ikke bruker det..?), tannbleking, Fjerning av uregelmessigheter i huden, få meg kunstige negler (pene og blanke), OG seff få satt av tid til å vedlikeholde den nye fasaden annenhver uke, tjene ekstra penger så jeg har råd til det.

Og designer-kjøkken, espressomaskin, innfelte spots i taket, selvsagt (herregud som jeg har forsømt meg!!). Surround-anlegg (pinlig å ha gjester på besøk uten å kunne by dem noe spes..), herregud.....fortell meg alt jeg har glemt, dette er jo bare beynnelsen på et nytt og bedre liv tilpasset en moderne verden...... *gremmes over meg selv*

Det er viktig å ta vare på seg selv. Det er viktig å føle seg pen for seg selv og andre, det har mye å si for velværet ditt. Hvordan man tar vare på sitt ytre får være opp til hver enkelt, men du skal ikke gjøre narr av at noen føler seg vel med hvitere tenner! Det finnes mange metoder for å bli vakker, de fleste av oss trenger heldigvis ikke alle.

Skrevet

Ja det er viktig å bleke tennene.... jeg limer inn det jeg sa over her jeg, jeg har endelig fått innsikt i Livets Virkelige Verdier, skjønner dere...:

*lol*

Skrevet

Vel, finnes mange forskjellige meninger blant tannleger også selvsagt. Men de tannlegene jeg kjenner har prøvd produktet selv og er også fornøyde med resultatet. det er klart mange tannleger ikke vil anbefale det. Da taper de jo penger selv.

Men som sagt, vi er veldig fornøyde vi, og ingen av disse har opplevd skader på tennene fra produktet.

Om det virker på alle er jo ikke sikkert, men det virket på oss :)

Det hadde vel ikke vært lov til å selge dette produktet i Norge hvis det var "farlig" og skadet tannemaljen?! Min søster prøvde å bleke med skinne og gele fra tannlegen, men hun fikk etseskader på tannkjøttet etter en natt, så hun turde ikke å prøve mer. Så det er ikke bare trygt det heller!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...