Gå til innhold

Så er det snart tid for dåp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg idag vært og kjøpt inn antrekk for søndagens store begivenhet.. Det ble Månetoppen sin "budad" Med linskjorte, halstørkle og vadmelsbykser!

Og i kveld så blir det dåpsmøte, det skal bli spennende å høre prosessen der.. SYnes jeg ser for meg vår lille engel spinne oppover kirkegulvet!

Hvordan har dere feiret dåp?

Vi skal ha ca 30 gjester hjemme til Koldtbord... Stress?? Ja sikkert med utrolig herlig!

Skrevet

Kjære Nedtelling :o)

Gratulerer såå mye med den kommende dåpen !! Tipper lille Engel blir vakker i månetoppenbunad :o) (Tar gjerne imot bilder :o)

Ville ellers bare si at det hadde vært koselig med et treff igjen snart hvis du hadde hatt lyst.

Klem fra

Skrevet

Dere får helt sikkert en fin dag på søndag. Vi hadde også koldtbord, men vi var bare 20 gjester. Det var litt å ordne i siste liten, men vi kommer nok til å ha det neste gang også.

Har sendt deg noen mailer, nå skjønner jeg hvorfor det tar litt tid før du svarer nå om dagen :-))

Lykke til med dåpsdagen. Tenker han blir råflott i bundad. Jeg vil også gjerne ha bilde ;-)

Vi mailes/ snakkes

Klem fra

Skrevet

Kjære Nedtelling :o)

Gratulerer såå mye med den kommende dåpen !! Tipper lille Engel blir vakker i månetoppenbunad :o) (Tar gjerne imot bilder :o)

Ville ellers bare si at det hadde vært koselig med et treff igjen snart hvis du hadde hatt lyst.

Klem fra

Vi feiret dåp i leid lokale, med bestillt koldtbord, så vi fikk det litt roligere enn dere. Vi hadde nok også hatt det hjemme og laget maten selv, hadde det ikke vært for at vi hadde 46 gjester, og ikke har plass til så mange hjemme :)

Klem fra

Skrevet

Hei nedtelling - gratulerer med dåpsbarnet. Drakten du har kjøpt er kjempe fin, tenker nok gutten blir flott.

Vi hadde dåp i mars - som tiden flyr...Da hadde vi det hejmme hos oss selv, fjernet møbler i stua og laget langbord. Vi var 25 med stort og smått. Serverte hjemmelaget kjøttsuppe og kaker attåt. Mye arbeid med suppe!!! Hadde valgt koldtbord hvis jeg hadde visst....Vi hadde det imidlertid kjempe kjekt og suppa falt i smak hos alle.

Lykke til på søndag.

Hilsen fra meg

Skrevet

Hei på deg

regner med du har det travelt nå.... Jeg holder også på med forberedelsene til dåpen for frøkna som er til søndagen (c:

Ønsker dere alle tre en fantastisk flott og minnerik dåpsdag!

Vi har vært på dåpsamtale og holder frøkna samme tempo til søndagen som på "prøven" får fadderne nok å gjøre (c: Spennende!

Vi skal feire dagen på et kjent hotell som ligger i nærheten av heimen (c:

Vi tastes!

thuva1365380402
Skrevet

Vi hadde dåp 10.8.2003. Vi hadde selskapet hjemme med 14 gjester. Min mann laget middagen som besto av oksesteik m/rødvinssaus, poteter etc. og selvfølgelig is til dessert. Han elsker å lage mat, men det ble jo likevel litt stressende dagen/kvelden i forveien. Men alt gikk veldig bra.

Lykke til med dåpen til søndag.

Skrevet

Hei på deg

regner med du har det travelt nå.... Jeg holder også på med forberedelsene til dåpen for frøkna som er til søndagen (c:

Ønsker dere alle tre en fantastisk flott og minnerik dåpsdag!

Vi har vært på dåpsamtale og holder frøkna samme tempo til søndagen som på "prøven" får fadderne nok å gjøre (c: Spennende!

Vi skal feire dagen på et kjent hotell som ligger i nærheten av heimen (c:

Vi tastes!

Gøy at vi har en merkedag samtidig!

Lykke til og gratulerer med morgendagen..

her står vi på hode, men har alt under kontroll.. vi skal være 30 stykker hjemme her etter dåp. Vi mailes etterhver når tingene har roet seg!

Klem fra Lis

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...