Gå til innhold

Realityserier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg her inne som ikke ser på slike serier?

Farmen, Ungkaren, Millionæren, Bryllup...det er sikkert flere også...

Av og til føles det som om alle ser på dette..? (Vel, ikke de verste nerdene her på jobben, men...)

Skrevet

Ser på Farmen, 71' nord, Robinson når jeg gidder, Bill mrk bryllup når jeg gidder, Ungkaren så jeg de to første sesongene av. Ungkarskvinnen ser/ så jeg ikke.

Skrevet

Jeg ser på farmen og 71'nord. Liker de seriene som virkelig krever noe av deltagerne.

Skrevet

Jeg så litt på Drømmekvinnen Hawaii, konseptet med at hun fikk møte vanlige menn i stedet for hingster var litt morsomt. Men etter en stund gadd jeg ikke mer, fikk med meg finalen da.

Ellers har jeg ikke sett noe av det, synes det er så teit og pinlig.

Skrevet

Ser på Farmen, 71' nord, Robinson når jeg gidder, Bill mrk bryllup når jeg gidder, Ungkaren så jeg de to første sesongene av. Ungkarskvinnen ser/ så jeg ikke.

Ser ikke på noen.

Syns det er pinlig og tåpelig.

Skrevet

Ser ikke på noen.

Syns det er pinlig og tåpelig.

Baren (da den var) :-) :-) :-)

Skrevet

Jeg har sett på de fleste norske. Altså ikek ALLE eisoder og alle serier. Men fått med meg hva de fleste handler om. Jeg likte "muldvarpen" best.

Skrevet

Jeg ser minimalt på slike serier.

Jeg liker og tro det er fordi de interesserer meg midt i ryggen, men det kan selvfølgelig bero på at jeg kun har to tv kanaler, NRK og TV2.

Skrevet

nei du er ikke den eneste. syns det begynner å bli litt for mye av det nå. jeg så på big brother og litt på singel, men fikk etterhvert nok av det også.. syns det nå er altfor mye fokusert på plastisk kirurgi.... :-/ ikke bra...

og alt det andre tullet med bryllup og greier..-tåpelig.. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...