Gjest 6230 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 I tillegg til å være frustrert pga en meget lite samarbeidsvillig telefon og infrarød tilkobling, så klarte jeg nå å slette innlegget jeg nettopp skrev *mumle* Men jeg prøver igjen: Jeg har akkurat kjøpt en USB-IrDa, for infrarød tilkobling til pcen via USBporten. Den er installert, og fungerer utmerket,- på alle telefoner unntatt min. Andre telefoner finner den med en gang, mens min finner den -noen- ganger. Og de få gangene den finner den, så er det bare for en kort periode. Og gudene forby at jeg skulle prøve å bevege meg i nærheten av "overfør filer", da kutter den ut med en gang. Jeg kunne godtatt at de ikke passer overens, dersom den ikke fant telefonen i det hele tatt. Men siden den nå gjør det noen ganger, så klarer jeg ikke helt slå meg til ro med det. Jeg bruker programmet Nokia PC suite som fulgte med telefonen, til å overføre filer etc. med. Da jeg prøvde "kontakter og meldinger", som sikkert er til å kopiere sms fram og tilbake etc, så fant den telefonen, men påsto at den ikke var støttet av Nokia Phone Editor. Da jeg så prøvde "synkroniser", så dukket telefonnavnet opp, men i grått, så det var tydelig at den ikke ville få kontakt med den. Noen som kan hjelpe en stakkar som snart blir GAL(ere)? Innlegg også postet på Åpent Forum. 0 Siter
Femma Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Kanskje denne kan hjelpe deg? http://forum.dintelefon.net/viewtopic.php?t=849 0 Siter
Gjest 6230 Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Kanskje denne kan hjelpe deg? http://forum.dintelefon.net/viewtopic.php?t=849 Takker og bukker! Selv om jeg har byttet til bluetooth, så fungerer det ikke knirkefritt, så kanskje om jeg oppgraderer PCSuite så går det bedre 0 Siter
kligthning Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Takker og bukker! Selv om jeg har byttet til bluetooth, så fungerer det ikke knirkefritt, så kanskje om jeg oppgraderer PCSuite så går det bedre Jeg har også 6230 og min infra-röd funker uten problemer. Kanskje det er en teknisk feil på telefonen din? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.