Gå til innhold

B Vitaminer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen B Vitaminer som fungerer på hår og negler (spesielt hår)? Ikke som dere har hørt fungerer, men som dere selv har opplevd! :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

joa...... Du føler ikke det funker? Da kan det være noe du mangler som hemmer Bvitamin-opptaket.- Og da hjelper det jo ikke om du tar aldri så mye!

Forresten bruker du mye sukker, så 'stjeler' sukker B-vit. fra kroppen.

Gjest E-vitamin
Skrevet

Nei men jeg vet om E-vitaminer som gjør det. Jeg opplevde til min forbauselse at da jeg begynte å ta en skje Hvetekimolje (flytende) pr. dag, begynte neglene mine for første gang i mitt liv å vokse! (etter ca. 14 dagers bruk). For første gang i mitt liv måtte jeg klippe neglene ofte!

Dersom jeg slutter å ta det, stopper de å vokse. Så her var det helt klart noe jeg hadde manglet...

Hvetekimolje fås kjøpt på apotek og på helsekostbutikker. Lykke til!

Skrevet

Nei men jeg vet om E-vitaminer som gjør det. Jeg opplevde til min forbauselse at da jeg begynte å ta en skje Hvetekimolje (flytende) pr. dag, begynte neglene mine for første gang i mitt liv å vokse! (etter ca. 14 dagers bruk). For første gang i mitt liv måtte jeg klippe neglene ofte!

Dersom jeg slutter å ta det, stopper de å vokse. Så her var det helt klart noe jeg hadde manglet...

Hvetekimolje fås kjøpt på apotek og på helsekostbutikker. Lykke til!

Gjelder dette håret også? Er mest håret jeg tenker på.. Begynner miste hår!! ÆÆ

Skrevet

joa...... Du føler ikke det funker? Da kan det være noe du mangler som hemmer Bvitamin-opptaket.- Og da hjelper det jo ikke om du tar aldri så mye!

Forresten bruker du mye sukker, så 'stjeler' sukker B-vit. fra kroppen.

Jeg har ikke prøvd det enda, tenkte høre om noen hadde noen piller/væske å anbefale først..

Skrevet

Jeg har verdens sterkeste negler og hår, men en runde med håravfall for en tid tilbake ga skrekken. Om det ordnet seg av seg selv ved at jeg stresset ned, eller om 'Balansert Mega-B-stress' var kuren, er i grunnen ikke godt å si. Kan jo prøve?

Gjest E-vitamin
Skrevet

Gjelder dette håret også? Er mest håret jeg tenker på.. Begynner miste hår!! ÆÆ

Jeg vet ikke om det har noen virkning på håret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...