Gå til innhold

Hjelp til valg av mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal smarten kjøpe ny mobil, men jeg er dessverre ikke så smart når det gjelder mobiltelefoner (ikke dèt heller vil vel mange si).

Det står mellom Sony Ericsson K700i, Siemens S65 og Nokia 6230. Har nesten avskrevet Nokia'en, men er ikke sikker.

Kommer neppe til å bruke kameraet spesielt mye, men noe blir det nok. Bruker telefonen mest til SMS/MMS.

Noen gode/dårlige erfaringer med disse telefonene og noen anbefalinger? Kan også vurdere andre telefoner om disse er like bra/bedre og koster like mye/mindre.

På forhånd takk for hjelpen.

Skrevet

Er ingen ekspert, men vil tro at mobilene er så like funksjonsmessig at det er smaken som gjelder.

Jeg har hatt Siemens de to siste mobilene. Når jeg nå kjøpte ny mobil for tre måneder siden ble den nye en Sony Eriksson. Det angrer jeg på. Jeg savner Siemensen, og en del finesser med den.

Min neste telefon blir en Siemens, og jeg kan nesten ikke vente til bindingstida er ute på denne jeg har nå....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hadde gått for Siemens. Har selv SE, og angrer som en hund på at jeg kke kjøpte Siemens i stedet (Syns SE er dårlig til SMS). Har hatt plenty med Nokia før, de er veldig greie. I motsetning til mange har jeg aldri hatt trøbbel med noen av mine Nokia-telefoner.

Skrevet

Er ingen ekspert, men vil tro at mobilene er så like funksjonsmessig at det er smaken som gjelder.

Jeg har hatt Siemens de to siste mobilene. Når jeg nå kjøpte ny mobil for tre måneder siden ble den nye en Sony Eriksson. Det angrer jeg på. Jeg savner Siemensen, og en del finesser med den.

Min neste telefon blir en Siemens, og jeg kan nesten ikke vente til bindingstida er ute på denne jeg har nå....

Har hatt en siemens før og var veldig fornøyd med den. Har en nokia nå som jeg ikke er like fornøyd med. Men har hørt mange si at sony ericcson k700i er veldig bra. Den skal være vesentlig bedre enn både 610 og 630.

Er ikke enkelt dette, men når en skal bruke flere tusen på en telefon så vil en jo gjerne kjøpe den beste.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hadde gått for Siemens. Har selv SE, og angrer som en hund på at jeg kke kjøpte Siemens i stedet (Syns SE er dårlig til SMS). Har hatt plenty med Nokia før, de er veldig greie. I motsetning til mange har jeg aldri hatt trøbbel med noen av mine Nokia-telefoner.

Ser at du bryker tlf mye til SMS. Da er faren stor for at SE kommer til å irritere deg om du ikke kun har hatt dette merket tidligere. Den er treg og det er forferdelig mange tastetrykk for å få avgårde en melding.

Skrevet

Har du erfaring med S65? Har lest at batterikapasiteten er altfor dårlig. Og at den reagerer tregt på kommandoer o.l. Tastene var litt trege.

Men hører stadig flere som skryter av S65, så noe må det jo være.

Skrevet

Jeg har hatt Nokia og Siemens tidligere. Nå har jeg en Sony Ericsson Z600 og er absolutt fornøyd.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har du erfaring med S65? Har lest at batterikapasiteten er altfor dårlig. Og at den reagerer tregt på kommandoer o.l. Tastene var litt trege.

Men hører stadig flere som skryter av S65, så noe må det jo være.

Ikke annen erfaring enn at jeg har lekt meg litt med telefonen til en kamerat, har aldri hatt en selv. Og jeg må si jeg er mer enn _litt_ misunnelig. :-)

Skrevet

Ikke annen erfaring enn at jeg har lekt meg litt med telefonen til en kamerat, har aldri hatt en selv. Og jeg må si jeg er mer enn _litt_ misunnelig. :-)

De er ikke akkurat billige nei, så det blir ikke ny telefon altfor ofte. Men når jeg først skal ha ny så skal jeg ha en som er bra.

Heller mer og mer mot S65.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...