Gå til innhold

Gjest Mirabelis

Anbefalte innlegg

Gjest Mirabelis
Skrevet

Hei!

Hvis man sletter ICQ fra harddisken sin, vil de som da hadde en oppført på kontaktlisten sin kunne se dette? At man har fjernet profilen sin mener jeg. Eller vil navnet bli stående på listen til personen som før?(bortsett fra at vedkommende ser at man ikke er online lenger) Hvordan er det med samtaleloggen. Vil den bli slettet hos begge parter når en fjerner profilen sin?

Skrevet

Ingenting skjer hos den andre brukeren hvis du sletter ICQ fra din maskin.

Gjest Mirabelis
Skrevet

Ingenting skjer hos den andre brukeren hvis du sletter ICQ fra din maskin.

Men det må da på en eller annen måte gå an å slette profilen sin på ICQ?

Skrevet

Sikkert, men det vil uansett ikke få innvirkning på de som har deg på liste.

Skrevet

Nei, den som har deg på kontaktlista vil framleis ha deg der til dei slettar deg manuelt. Men du vil jo ALDRI kome online da, så kanskje dei slettar deg etter ei stund fordi det ikkje er noko vits i å ha deg som listefyll.

Skrevet

Du kan slette profilen som ligg på ICQ sine nettsider, men det må du gjere før du avinstallerer programmet. No har eg versjon 2003b, ICQ Pro som køyrer p.t.

Viss eg vil bort frå katalogen, gjer eg slik:

"My ICQ" -> "Change User On This Computer" -> "Remove my details from directory (Web)"

Da forsvinn profilen din frå katalogen, om eg ikkje har forstått heilt feil. Deretter kan eg følge same prosedyre, men velje "Remove ICQ# from this computer". Da vil nummeret ditt vere sletta, programmet vil framleis ligge inne, dersom du har fleire nummer registrert. Det har ein jo iblant dersom det er fleire brukarar. Ellers avinstallerer du jo berre på vanleg vis. Det skal vel vere ein avinstalleringsfunksjon ein eller annan stad...

Men forøvrig vil ikkje kontaktane dine vite dette, dei vil ha eit nummer og eit namn liggande som aldri kjem online heilt til dei eventuelt prøver å oppdatere informasjonen om kontakten, da vil dei vel få vite at nummeret ikkje finst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...