Gå til innhold

dåpsgave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! er det noen som kan komme med tips til hva jeg kan kjøpe i dåpsgave til to gutter som jeg skal være fadder til? :)

Skrevet

Som fadder kan det være fint å finne en barnebibel, for eksempel? Eller kanskje en tollekniv med inrissede initialer?

Skrevet

Bøker (som feks fra "store hvite"-serien, med eventyrsamlinger osv. I denne serien har de også bibelhistorie, hvis det er aktuelt).

Barnebestikk (det finnes mye fint både i sølv og stål).

Sølv til bunad (hvis de har det, eller du tror de kommer til å få det).

Kunst (bilder).

Medlemskap i Obos (eller andre tilsvarende, avhengig av bosted)

Skrevet

Som fadder kan det være fint å finne en barnebibel, for eksempel? Eller kanskje en tollekniv med inrissede initialer?

tusen takk til dere begge for tipsene:)

Skrevet

En av fadderene til minsten vår kjøpte barnebibel og en Ole Brumm bamse...Litt sånn; "ja, takk begge deler gave...."

veldig flott.

Skrevet

Bøker (som feks fra "store hvite"-serien, med eventyrsamlinger osv. I denne serien har de også bibelhistorie, hvis det er aktuelt).

Barnebestikk (det finnes mye fint både i sølv og stål).

Sølv til bunad (hvis de har det, eller du tror de kommer til å få det).

Kunst (bilder).

Medlemskap i Obos (eller andre tilsvarende, avhengig av bosted)

Hva er obos?

Skrevet

Hva er obos?

www.obos.no

Kjekt å ha lang ansiennitet når man skal kjøpe bolig, derfor er medlemsskap en grei dåpsgave.

Dessuten gir de gunstige rabatter mht forsikring og en del kulturtilbud.

Skrevet

tusen takk til dere begge for tipsene:)

Et lite tips:

PÅ gullsmed o.l.har de små sølvskrin som det står "Min første tann" på (syns jeg å huske) Så kan en få gravert inn navnet til barnet.

De er iallefall veldig søte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...