Gjest Bissie Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 hei! er det noen som kan komme med tips til hva jeg kan kjøpe i dåpsgave til to gutter som jeg skal være fadder til? 0 Siter
Maggi Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Som fadder kan det være fint å finne en barnebibel, for eksempel? Eller kanskje en tollekniv med inrissede initialer? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Bøker (som feks fra "store hvite"-serien, med eventyrsamlinger osv. I denne serien har de også bibelhistorie, hvis det er aktuelt). Barnebestikk (det finnes mye fint både i sølv og stål). Sølv til bunad (hvis de har det, eller du tror de kommer til å få det). Kunst (bilder). Medlemskap i Obos (eller andre tilsvarende, avhengig av bosted) 0 Siter
Gjest Bissie Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Som fadder kan det være fint å finne en barnebibel, for eksempel? Eller kanskje en tollekniv med inrissede initialer? tusen takk til dere begge for tipsene:) 0 Siter
sigga Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 En av fadderene til minsten vår kjøpte barnebibel og en Ole Brumm bamse...Litt sånn; "ja, takk begge deler gave...." veldig flott. 0 Siter
sigga Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Bøker (som feks fra "store hvite"-serien, med eventyrsamlinger osv. I denne serien har de også bibelhistorie, hvis det er aktuelt). Barnebestikk (det finnes mye fint både i sølv og stål). Sølv til bunad (hvis de har det, eller du tror de kommer til å få det). Kunst (bilder). Medlemskap i Obos (eller andre tilsvarende, avhengig av bosted) Hva er obos? 0 Siter
Gjest obossobo Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hva er obos? www.obos.no Kjekt å ha lang ansiennitet når man skal kjøpe bolig, derfor er medlemsskap en grei dåpsgave. Dessuten gir de gunstige rabatter mht forsikring og en del kulturtilbud. 0 Siter
Gjest Tigli Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 tusen takk til dere begge for tipsene:) Et lite tips: PÅ gullsmed o.l.har de små sølvskrin som det står "Min første tann" på (syns jeg å huske) Så kan en få gravert inn navnet til barnet. De er iallefall veldig søte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.