Gå til innhold

Mange spørsmål til dere som trener

Anbefalte innlegg

Gjest på helsestudio
Skrevet

Hvor mye treningsklær har dere?

Vasker dere klærne mellom hver treningsøkt?

Hvor ofte trener dere?

Hvor trener dere? Fornøyd? Pris?

Skrevet

Har 4 treningsbukser. 1 stygg som jeg ikke bruker, og 3 kule. Alle - bortsett fra den stygge jeg ikke bruker - er av merket Better Bodies.

(Sjekk ut denne siden: www.betterbodies.no. 50 % på samtlige kolleksjoner bortsett fra den siste).

Om jeg vasker dem etter hver økt avhenger av økta. Dersom jeg ikke har svettet, eventuelt har hatt superundertøy under og derfor ikke har svettet på klærne, så er det ikke sikkert jeg gidder å vaske dem etter 1 økt.

F.eks. trente jeg i går og skal trene i den samme buksa i dag, uten at jeg har vasket den. Jeg vasker den i kveld.

Betaler rundt 450 kroner i måneden på SATS. Fornøyd? Ja.

Trener vanligvis 3 ganger i uka, men nå om dagen blir det av diverse grunner 5-6 ganger i uka. 3 ganger på studio etterfulgt av litt jogging, + 2 rene joggeøkter.

Kommer til å ligge på rundt 4 ganger i uka i uoverskuelig framtid.

Jeg har ingen spesielle treningsklær for overkroppen. Bruker t-skjorte/genser.

Skrevet

"Hvor mye treningsklær har dere? "

Altfor få. Blir fryktelig mye vasking.

"Vasker dere klærne mellom hver treningsøkt?"

Stort sett, ja.

"Hvor ofte trener dere?"

3-5 ganger i uken.

"Hvor trener dere?"

S.A.T.S

"Fornøyd?"

Stort sett, ja.

"Pris"

Venneabonement - ca. halv pris. ORdinær pris er vel 430,- pr. mnd. tror jeg.

"..........................."

Skrevet

Har 4 treningsbukser. 1 stygg som jeg ikke bruker, og 3 kule. Alle - bortsett fra den stygge jeg ikke bruker - er av merket Better Bodies.

(Sjekk ut denne siden: www.betterbodies.no. 50 % på samtlige kolleksjoner bortsett fra den siste).

Om jeg vasker dem etter hver økt avhenger av økta. Dersom jeg ikke har svettet, eventuelt har hatt superundertøy under og derfor ikke har svettet på klærne, så er det ikke sikkert jeg gidder å vaske dem etter 1 økt.

F.eks. trente jeg i går og skal trene i den samme buksa i dag, uten at jeg har vasket den. Jeg vasker den i kveld.

Betaler rundt 450 kroner i måneden på SATS. Fornøyd? Ja.

Trener vanligvis 3 ganger i uka, men nå om dagen blir det av diverse grunner 5-6 ganger i uka. 3 ganger på studio etterfulgt av litt jogging, + 2 rene joggeøkter.

Kommer til å ligge på rundt 4 ganger i uka i uoverskuelig framtid.

Jeg har ingen spesielle treningsklær for overkroppen. Bruker t-skjorte/genser.

"Jeg har ingen spesielle treningsklær for overkroppen. Bruker t-skjorte/genser."

Problemet med absolutt alle kleplagg for overkroppen som fåes kjøpt så sats, er at de er alle trange og tettsittende. For det første liker jeg litt ledige klær, og for det andre så er jeg ikke kraftig nok til å føle meg vel i tettsittende overdeler :-)

".............................."

Skrevet

"Jeg har ingen spesielle treningsklær for overkroppen. Bruker t-skjorte/genser."

Problemet med absolutt alle kleplagg for overkroppen som fåes kjøpt så sats, er at de er alle trange og tettsittende. For det første liker jeg litt ledige klær, og for det andre så er jeg ikke kraftig nok til å føle meg vel i tettsittende overdeler :-)

".............................."

Jeg er heller ikke spesielt overbegeistret for tettsittende klær. Trener ikke i det.

Men sjekk ut denne siden (nei, jeg jobber ikke der):

www.betterbodies.no

50 % på samtlige kolleksjoner bortsett fra den siste, og jeg tviler på at målgruppen trives enormt med ettersittende klær, så her finner du nok mye lurt.

Skrevet

- for lite..

- Ja

Hvor ofte trener dere?

- Tre- Fire ganger i uka!

Hvor trener dere?

- Treningsstudio

Fornøyd?

- Nei

Pris?

- nesten 300 kr i mnd som student.. Litt i det dyreste laget synes jeg:-(

Skrevet

Nå trener ikke jeg lenger, men svarer fra den tida jeg trente.

"Hvor mye treningsklær har dere?"

Har 3 treningsbukser som jeg brukte. To sports-bh-er, og 2 treningstopper med innebygget bh. (Ikke egnet til aerobic ;) )

"Vasker dere klærne mellom hver treningsøkt?"

Var ikke alltid jeg vasket treningsbuksene mellom hver gang, kom an på hva jeg hadde trent. Etter spinning og aerobic gikk alt til vask, men gadd ikke å vaske buksa hvis jeg hadde trent på apparatene eller rolig time. (scanetix eller mage/rygg-trening...)

"Hvor ofte trener dere?"

Jeg trente 3 ganger i uka.

"Hvor trener dere?"

Elixia.

"Fornøyd?"

Strålende fornøyd. Svært få muskelbunter eller berter som var der for å sjekke opp gutter, de fleste som var der var der for å svette, trene og tenke på seg selv. Servicen var kjempebra, salene var fine, apparatene var nye og mange nok. De hadde en timeplan som passet meg ypperlig med mange tilbud og varierte fellestimer. Fikk satt opp eget program til meg, med både trening på apparater i sal og program for det, og hvilke fellestimer jeg skulle være med på. God oppfølging etter akkurat passe lang tid. Har nå fått fryst abbonnementet siden jeg er gravid og ikke orker å trene.

"Pris?"

400-500 kr i mnd... Jeg bandt meg ikke for et år, derfor var det 100 kr enn det ville vært dersom jeg satt meg på et års-abbonnement.

Skrevet

To treningsbukser. Masse vanlige T skjorter.

Dersom det er en rolig time er det ikke alltid jeg vasker buksen. T skortene vasker jeg alltid.

Hvor ofte trener dere?

Ca. 2 ganger i uken. Alltid sal trening. Er så dårlig til å motivere meg selv, så sal treningen gir masse motivasjon:)

Hvor trener dere?

SATS.

Fornøyd?

Ja veldig:) Kjempe flinke instruktører, alltid så snille og hjelpsome.

Pris?

Ca 460 i mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...