Gå til innhold

Takk for gratulasjoner knyttet til Thai-tildeling

Anbefalte innlegg

Hei!

Takk for masse koslige hilsner knyttet til at vi fikk tildelt vår lille hjerteknuser. Han er snart 7 mnd gammel, og kommer fra Bankkok. Har fått bilder og han er den fineste babyen jeg noen gang har sett:-) Kan ikke beskrive hvor mye kjærlighet jeg føler for denne gutten. Håper ventetiden ikke blir så altfor lang.

Fortsetter under...

Jeg blir så rørt, jeg! Er helt sikker på at han er vidunderlig! Også så liten!

Jeg forsøker å forberede meg allerede nå på ventetiden etter tildeling som jeg visste kunne bli tøff da vi valgte Thailand, men vet ikke helt hvordan...Så gode råd har jeg ikke, men gode ønsker i mengder!!!

Ville bare si gratulerer så masse med en liten thaigutt !!

Kan godt tro at han er verdens søteste :-)

Selv har jeg også to av verdens søteste thaigutter her hjemme :-)

Håper at det ikke tar altfor lang tid til dere får reise ned og hente ham, i mellomtiden er jeg sikker på at han blir godt tatt vare på der han er. Det er i hvertfall vår erfaring.

Ønsker dere masse lykke til videre :-)

Kjempe spennende tid! Nesten litt for spennende. Vi har også fått tildelt en thailand-prins, som vi håper å få hente hjem før jul. Han er åtte måneder, og verdens nydeligste. Tenker på ham og savner ham hvert sekund. Igår kjøpte jeg klær til ham. Seng og vogn er på plass, og eneste trøst midt i savnet er at jeg er en dag nærmere å få holde gutten min i armene. Lykke til videre i ventetiden! Jeg vet hvordan du har det.

Gjest fillolin Thailand-søker

Kjempe spennende tid! Nesten litt for spennende. Vi har også fått tildelt en thailand-prins, som vi håper å få hente hjem før jul. Han er åtte måneder, og verdens nydeligste. Tenker på ham og savner ham hvert sekund. Igår kjøpte jeg klær til ham. Seng og vogn er på plass, og eneste trøst midt i savnet er at jeg er en dag nærmere å få holde gutten min i armene. Lykke til videre i ventetiden! Jeg vet hvordan du har det.

Gratulerer med prinsen! (Du har vel et "vanlig" nick, også, så kanskje har jeg allerede gratulert der, men bedre en gang for mye...) Det høres herlig ut å ha kommet så langt at en kan begynne å handle og innrede, men forstår godt at spenningen også blir enorm... Har dere ventet lenge?

Gratulerer med prinsen! (Du har vel et "vanlig" nick, også, så kanskje har jeg allerede gratulert der, men bedre en gang for mye...) Det høres herlig ut å ha kommet så langt at en kan begynne å handle og innrede, men forstår godt at spenningen også blir enorm... Har dere ventet lenge?

Fikk tildeling 14.juni, så det har vært 3 1/2 lange måneder! Vet at det kan ta opp til åtte mnd, men saksbehandleren vår er positiv, og sier sjansene er gode for at vi får reise i desember. Så da er det bare å håpe. Når fikk dere tildeling?

Annonse

Fikk tildeling 14.juni, så det har vært 3 1/2 lange måneder! Vet at det kan ta opp til åtte mnd, men saksbehandleren vår er positiv, og sier sjansene er gode for at vi får reise i desember. Så da er det bare å håpe. Når fikk dere tildeling?

Vi har ikke kommet så langt ennå, venter på godkjenningen fra norske myndigheter - som burde komme snart....!!! Og så blir det jo mange måneder å vente igjen....Men det er flott å få følge dere andre i prosessen. Krysser fingrene for Den Største Julegaven til dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...