Gjest det virka greit før Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Jeg blir så irritert, det nytter ikke å se på noe fordi tv-en mister forbindelsen hele tiden. Det blinker og skifter mellom bildet og en rød firkant øverst til høyre på skjermen. Hva kan det skyldes? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Et par ting jeg kommer på: * Har parabolen kommet ut av stilling? * Ny programvare og du har ikke oppgradert. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Den er ute av stilling. Hvis det regner bør du sette kona til å justere, mens du står inne og komanderer. 0 Siter
Gjest det virka greit før Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Den er ute av stilling. Hvis det regner bør du sette kona til å justere, mens du står inne og komanderer. Takk for fornuftig svar. Får vente til kjerringa kommer fra jobb. Hun er sikkert våt likevel så hun kan stille parabolen. Håper hun ikke er altfor forbanna for at jeg ikke gadd å vente en halv time på henne, hadde tross alt planlagt å se på tv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.