jacob Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Har dette forumet utviklet seg til å bli en kjedelig affære gitt. Åndsløse fjaser har avløst åndsfriske skribenter. Slikt blir det ikke debatt av. Det er kanskje for mye å forlange av en hjerdød forsamling, men man kan jo forsøke læll; hva er grunnen til dette forfallet? 0 Siter
favn Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hvorfor skriver ikke du, da? Det er bare å dra igang noe... For øvrig er jeg enig med deg. Jeg er regelrett skremt over å virvles inn i den ene barnehage- og navne'debatten' etter den andre :-/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Altfor få menn som skriver her nå. Det blir for mye bleie og barnehageprat. Joda, jeg innrømmer at jeg er med på diskusjonene. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Altfor få menn som skriver her nå. Det blir for mye bleie og barnehageprat. Joda, jeg innrømmer at jeg er med på diskusjonene. Jepp. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hvorfor skriver ikke du, da? Det er bare å dra igang noe... For øvrig er jeg enig med deg. Jeg er regelrett skremt over å virvles inn i den ene barnehage- og navne'debatten' etter den andre :-/ Har du husket å bleke tennene dine i dag? 0 Siter
musikeren Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Ting går i bølgjer. Nå for tida ER det mye kjerringpakk her inne. Men i det minste er det ikke ondskapsfullt kjerringpakk. Bare litt kjedelig kjerringpakk. Men... Du skal se det tar seg opp igjen. 0 Siter
Maggi Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hvorfor skriver ikke du, da? Det er bare å dra igang noe... For øvrig er jeg enig med deg. Jeg er regelrett skremt over å virvles inn i den ene barnehage- og navne'debatten' etter den andre :-/ Friske barnehagedebatter skal du ikke kimse av, vettø. 0 Siter
Maggi Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Det har vært kjedelig her siden jeg begynte å luske her igjen for noen uker siden. Men akkurat i idag har det vel vært liv her pga donasjonstråden, eller..? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Ikke vet jeg, men folk vil av og til ha litt tomt stoff. Greit det også, vet du ;-) 0 Siter
favn Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Har du husket å bleke tennene dine i dag? Akkurat det trenger jeg ikke, så jeg sto over. Men altså, det ser jo helt vilt ut med tenner som lyser snøstorm lang lei. Skjønner ikke at folk tør. Dessuten frarådes bleking av tannleger. Ved ettertanke... jeg har ikke foretatt et eneste inngrep utover plombering og hårfarging. Er det håp? 0 Siter
Grip Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Ja, det kan jo du si som knapt nok har vist deg her på halvårsvis. Det har skjedd mye, og dessuten savner jeg noen utlegninger om dannelse og det som nå skjer i KrF og AP/LO, sett i lyset av Bourdieus begrepsapparat. Se nå å bli ferdig med tredjeslåtten, få teinene opp og bidra til folkets opplysning. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Akkurat det trenger jeg ikke, så jeg sto over. Men altså, det ser jo helt vilt ut med tenner som lyser snøstorm lang lei. Skjønner ikke at folk tør. Dessuten frarådes bleking av tannleger. Ved ettertanke... jeg har ikke foretatt et eneste inngrep utover plombering og hårfarging. Er det håp? Du ser okay ut:http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2004/09/03/20040902134947_25643a.jpg men har du bytta ut caravellen, jeg skimter en am-car bak deg?;-) 0 Siter
favn Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Du ser okay ut:http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2004/09/03/20040902134947_25643a.jpg men har du bytta ut caravellen, jeg skimter en am-car bak deg?;-) Er det meg, tror du? Ikke i dårlig motlys og med ekstrem hjemlengsel en gang. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Er det meg, tror du? Ikke i dårlig motlys og med ekstrem hjemlengsel en gang. Auda, jeg la ut feil link - her er du:http://www.shg-gleisbau.de/ew/links1.jpg :-) 0 Siter
favn Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Auda, jeg la ut feil link - her er du:http://www.shg-gleisbau.de/ew/links1.jpg :-) Hm, armsvettebåndet og smykket er litt misvisende, synes jeg. ;-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hm, armsvettebåndet og smykket er litt misvisende, synes jeg. ;-) Nå får du gi deg;) Jeg tar kamera med meg neste gang jeg drar til tante, du er nok der et sted:-) 0 Siter
favn Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Nå får du gi deg;) Jeg tar kamera med meg neste gang jeg drar til tante, du er nok der et sted:-) Jeg tenker vi sier jeg går i ett med tapetet. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Jeg tenker vi sier jeg går i ett med tapetet. Ok, da er du den reima rett over gangen? (som jeg nevnte nevnte) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Jeg tenker vi sier jeg går i ett med tapetet. Logger av og tar meg en tur på puta, etter alle leifene å dømme trenger jeg det. pubrunden sitter i enda. 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hm, armsvettebåndet og smykket er litt misvisende, synes jeg. ;-) ...alderen også kanskje, siden jenta på bilde er ca 14 år :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.