Gjest Alt er så leit og trist. Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 I dag er det 2 uker siden det ble slutt med kjæresten min, og jeg sitter her på hybelen og tar meg selv i å gråte over ham...igjen. Egentlig gråter jeg fordi jeg trodde han var glad i meg og brydde seg om meg, ikke bare fordi han var kjæresten min og forelska i meg, men fordi jeg var (er) meg. Og nå - ikke èn gang har han sendt meg tekstmelding og spurt hvordan det går. Jeg bare er så lei og skuffa over at etter å ha vært så glade i hverandre - at vi liksom bare har glemt det vi hadde (selv om vi ikke har det nå lenger). Betydde det ingenting for ham? Jeg trodde han var glad i meg... han er den eneste som har gitt meg RO, fra den dagen jeg så ham følte jeg RO inni meg. Er redd ingen annen mann vil klare å gi meg den følelsen. Måtte bare klage litt på en fredagskveld (og nei, jeg sitter ikke hjemme hver dag og venter på ham). 0 Siter
Gjest fredagsengelen Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Ta en titt på denne nettsiden. Kanskje den kan gi deg litt råd og trøst: http://hjertesorg.tripod.com Trøsteklem til deg, 0 Siter
Moraki Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Uff, skjønner at det er trist. Been there.. Det eneste som hjelper er tiden. Akkurat nå virker det sikkert som ingenting kan få deg glad igjen, men du kommer til å føle deg bedre ettersom tiden går og du får andre ting å tenke på. Det er forresten helt greit å gråte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.