Gjest Vil ha bort kvisene!!! Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hei! Jeg har akkurat begynt på Marvelon ( for bare 5 dager siden), men jeg har en del akne og har heller lyst å begynne på Diane. Har faktisk respept på det liggende, kan jeg bare begynne rett på Diane etter de 7 pillefrie dagene? 0 Siter
Lucretia Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Det mener jeg å tro. Det funket iallefall da jeg byttet p-pille-merke (riktignok andre merker) 0 Siter
serendipity Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Kan ikke tenke meg at det skal ha noe å si. Jeg gikk rett fra Trinordial til Diane. 0 Siter
serendipity Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Men du kan vel også bare begynne rett på Diane uten å ha pillefrie dager. Da får du ikke mensen heller. Men det ville jeg ha tatt en tlf. til legesenteret for å få bekreftet at går greit. Jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.