Gå til innhold

bare grøt i helga?

Anbefalte innlegg

Gjest minusjeksel
Skrevet

Hjælp,

etter et glupsk angrep på godteskåla, kjente jeg plutselig en uvanlig konsistens på det jeg tygget på.

Oppdaget at det seige godteriet hadde fått tannkrona mi til å løsne.

Er kanskje fem år siden jeg fikk denne krona,lurer nå på om noen her inne vet hva jeg må gjøre.

Går det an å få festet på den gamle kronen igjen,den ser helt uskadet ut.Var veldig dyr i utgangspunktet så jeg håper...

Må jeg vente til min tannlege åpner på mandag, eller kan hvilken som helst tannlege vakt feste dette på igjen.

Ble litt stressa av dette,så setter pris på om noen som vet gidder å svare!

Skrevet

Aner ikke, jeg ville ringt tannlegevakten og spurt hvis jeg var deg.

Skrevet

Det kommer sikkert an på hvordan den ser ut.Jeg mistet min etter noen måneder og den ble bare satt på igjen.Nå har jeg mistet den for 3 gang........

Skrevet

Tannlegevakta er nok endel dyrere enn vanlig tannlege (som er dyrt nok), så ring og hør om det er greit eller kjempedumt å gå helt til mandag uten den tanna.

Gjest minusjeksel
Skrevet

Tannlegevakta er nok endel dyrere enn vanlig tannlege (som er dyrt nok), så ring og hør om det er greit eller kjempedumt å gå helt til mandag uten den tanna.

Ja,tipper det blir løsningen.

Ringte vakttelefonen her hvor jeg bor, og de hadde åpent fra klokka to i morgen. Da vil jeg vel få vite mer.

Får vel bare benytte mine tannløse dager mens jeg venter til litt redusert inntak av godterier.Har est litt pga. røykeslutt:-)

Gjest minusjeksel
Skrevet

Det kommer sikkert an på hvordan den ser ut.Jeg mistet min etter noen måneder og den ble bare satt på igjen.Nå har jeg mistet den for 3 gang........

ok, etter bare tre mnd. var den sikkert så god som ny.Den jeg har er mange år gammel,husker ikke helt.

Håper ikke det har skjedd noe med fundamentet,da vil jeg vel bli nødt til å koste på meg en ny tann.Denne er dessverre midt i tyggeflaten min, så er helt uaktuelt å gå uten.

Hm,føler taksameteret tikke allerede,men er såpass redd for tannlegen at økonomiske bekymringer kommer i andre rekke:-)

Skrevet

ok, etter bare tre mnd. var den sikkert så god som ny.Den jeg har er mange år gammel,husker ikke helt.

Håper ikke det har skjedd noe med fundamentet,da vil jeg vel bli nødt til å koste på meg en ny tann.Denne er dessverre midt i tyggeflaten min, så er helt uaktuelt å gå uten.

Hm,føler taksameteret tikke allerede,men er såpass redd for tannlegen at økonomiske bekymringer kommer i andre rekke:-)

Det er jeg også. Så har vært pyton og gått tilbake så mange ganger.Selv om det har blitt dyrt er det verste at jeg gruer meg slik hver gang.Hvis fundamentet er ødelagt må du kanskje ha tann på stift.Svigerfaren min limte krona på med lynlim en gang han mistet den for 10 år siden og den sitter som støpt fortsatt : ) Men det er ikke og anbefale alstå!!! Måtte bare si det : )

Skrevet

Merkelig at slikt bestandig skjer mot helg, eller når tannlegen din akkurat har tatt ferie! Slår aldri feil!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...