Gå til innhold

Utenlandske bestemmelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd og finne ut noe om lover for og ta med diverse matvarer o.l.fra Norge til USA.Noen som vet hvor jeg kan finne dette?

Gjest it's a no no
Skrevet

Det vet jeg ikke, annet enn at det er forbudt å ta med seg stort sett alt av matvarer, pga faren for overførbare sykdommer.

Skrevet

Det vet jeg ikke, annet enn at det er forbudt å ta med seg stort sett alt av matvarer, pga faren for overførbare sykdommer.

Vet du om det gjelder vakumpakket laks,glass med sursild o.l også?

Skrevet

Vet du om det gjelder vakumpakket laks,glass med sursild o.l også?

De har "dødsstraff" på omtrent absolutt alt av landbruksprodukter/matvarer.

Jeg regner med du kan finne regelverket på USAs tollmyndigheters sider.

Med vennlig hilsen

Skrevet

De har "dødsstraff" på omtrent absolutt alt av landbruksprodukter/matvarer.

Jeg regner med du kan finne regelverket på USAs tollmyndigheters sider.

Med vennlig hilsen

Har holdt på halve kvelden og lete etter sider der de kan stå noe om dette.Trodde det skulle være en enkel sak.Funnet ut i mange andre land, men selvfølgelig ikke usa.Får bare lete videre......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...