Gå til innhold

Til Roma

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen drar jeg til Roma. Vant en tur for ca. et halvt år siden, og skal ta med meg min datter. Vi skal bo på et fantastisk hotell rett ved Fontana di Trevi. Jeg trengte virkelig høstferie, og er så trøtt at jeg orker egentlig ikke å pakke ferdig. Jeg vet at trøttheten blir borte når jeg sitter på flyet i morgen tidlig. I morgen kveld sitter jeg på en restaurant, spiser god italiensk mat og drikker italiensk rødvin. Jeg skal skåle med alle mine venner herhjemme i tankene, og nyte livet.

Skrevet

God tur, bebba! Nyt Roma!

Med vennlig hilsen

Der var du tilbake, ja. :)

Du har vært savnet på dol - og etterlyst minst to ganger ;)

Skrevet

Der var du tilbake, ja. :)

Du har vært savnet på dol - og etterlyst minst to ganger ;)

Hei,

Etterlyst av andre DOLere, eller av politiet? ;-)

Godt å være tilbake igjen. Vi tok en 7500 km kjøretur gjennom Europa.

Med vennlig hilsen

Skrevet

God tur, bebba! Nyt Roma!

Med vennlig hilsen

Takk for det. Det går litt tregt å pakke, og kommer nok ikke til å sove mye i natt siden jeg må grytidlig opp. Sekstenåringen flyr fremdeles ute og har ikke pakket, men sier at hun kan sove på flyet.

Skrevet

Takk for det. Det går litt tregt å pakke, og kommer nok ikke til å sove mye i natt siden jeg må grytidlig opp. Sekstenåringen flyr fremdeles ute og har ikke pakket, men sier at hun kan sove på flyet.

Legg igjen halvparten av det du har pakket, og ta med dobbelt så mange kredittkort!

*erfaren*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Legg igjen halvparten av det du har pakket, og ta med dobbelt så mange kredittkort!

*erfaren*

Med vennlig hilsen

:) -snakket akkurat med min søster og kastet en del klær i kofferten. Sa at jeg skulle gå igjennom det etterpå og ta vekk halvparten, men kredittkortene skulle med alle sammen. Har erfaring også :)

Skrevet

Du får ikke pakket så lenge du sitter her vet du ;o)

God tur og kos dere.

Skrevet

Du får ikke pakket så lenge du sitter her vet du ;o)

God tur og kos dere.

Nei, og jeg er flink til å finne på andre ting enn å pakke. Sitte her, snakke i telefonen, høre på musikk osv.

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Etterlyst av bl.a. meg og andre dolere ;) *ler*

Så røpet Amiga at du var på en misunnelsesverdig ferie.

Fint at du er tilbake på dol igjen :)

mvh

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Høres egentlig slitsomt ut. Har dere vært gjennom mange land?

Skrevet

Nei, og jeg er flink til å finne på andre ting enn å pakke. Sitte her, snakke i telefonen, høre på musikk osv.

Jeg er sånn som pakker en uke i forveien og så plukker jeg ting ut av kofferten ettersom dagene går.

Skrevet

Jeg er sånn som pakker en uke i forveien og så plukker jeg ting ut av kofferten ettersom dagene går.

Jeg har rett og slett ikke hatt tid, og ikke skal jeg være der så lenge. Jeg har pakket ferdig, og kofferten står klar. Har plukket ut noe jeg vet jeg ikke trenger. Det er ikke så lett å vite hele tiden hva en kommer til å bruke.

Skrevet

Jeg har rett og slett ikke hatt tid, og ikke skal jeg være der så lenge. Jeg har pakket ferdig, og kofferten står klar. Har plukket ut noe jeg vet jeg ikke trenger. Det er ikke så lett å vite hele tiden hva en kommer til å bruke.

Og så er været ubestemmelig. Man vet ikke om det er varmt eller kaldt osv.

Skrevet

Og så er været ubestemmelig. Man vet ikke om det er varmt eller kaldt osv.

Det har vært varmt i Roma den siste uken. 25 grader, men jeg tar med meg genser i tilfelle det er kaldere om kveldene og natta. Det blir nok ikke kaldt de dagene vi blir der, men vi vet selvfølgelig ikke temperaturen, og må pakke deretter.

Skrevet

Det har vært varmt i Roma den siste uken. 25 grader, men jeg tar med meg genser i tilfelle det er kaldere om kveldene og natta. Det blir nok ikke kaldt de dagene vi blir der, men vi vet selvfølgelig ikke temperaturen, og må pakke deretter.

Å, det høres deilig ut.

Skrevet

Å, det høres deilig ut.

Ja og nå går jeg og legger meg. Må sove noen timer før jeg drar. God natt.

Skrevet

Ja og nå går jeg og legger meg. Må sove noen timer før jeg drar. God natt.

Sov godt og god tur :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...