Gjest JMR1980 Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hvordan vet man at en jente flørter med en og hvordan flørter man med en jente? Jeg for min del trodde at jeg flørtet med en jente i klassen. Vi var på vorspiel hos henne igår. Det endte med at etter hvert at vi satt ved hverandre (jeg har gruppearbeid med henne). Etter en stund strøk jeg henne på ryggen mens jeg snakket med henne, er det flørt? Eller flørt også det at man "erter" en person? En jente som ler av dine halvdårlige vitser, liker u deg da? 0 Siter
Gjest flørter med deg Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Du må slutte å være så jævli desperat. Du må la ting komme naturli, og slutte å legge så mye i alt muli. 0 Siter
Gjest flørter ikke med deg Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Du må slutte å være så jævli desperat. Du må la ting komme naturli, og slutte å legge så mye i alt muli. Enig med "flørter med deg" 0 Siter
Gjest JMR1980 Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Du må slutte å være så jævli desperat. Du må la ting komme naturli, og slutte å legge så mye i alt muli. Lett å si for deg kanskje. Jeg har ikke hatt kjæreste på mange, mange år. Da blir det fort slik. Men er enig i resonnementet ditt. Slutte å være desperat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.