Gå til innhold

Gratis sms fra nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan jeg få sendt gratis sms fra nett UTEN at avsender ser hvem det er ifra..?

Skrevet

..OG hvor kan man slippe å registrere seg med tlf.nr for å få tilgang til tjenesten?

Skrevet

Tror det er lenge siden det var mulig...

Dessuten er det jævlig feigt da.

Skrevet

Hvorfor skal du det? Vet ikke om det finnes noen slike tjenester i Norge lenger, men det burde det ikke. Anonyme meldinger er en uting.

".............................."

Skrevet

..OG hvor kan man slippe å registrere seg med tlf.nr for å få tilgang til tjenesten?

No can do :-P

Skrevet

Hvorfor skal du det? Vet ikke om det finnes noen slike tjenester i Norge lenger, men det burde det ikke. Anonyme meldinger er en uting.

".............................."

Prozak: Hvorfor skal h*n det? det har vel strengt talt ikke du noe med..

jupsi: jeg hadde en slik side en gang, men nå husker jeg ikke fra hvor. Skal sjekke hvor det var, så kan jeg fortelle deg det siden.

Skrevet

No can do :-P

Jo, man kan det. Basta bom. Skal bare se jeg jupsi, så skal jeg fortelle deg det.

Skrevet

Prozak: Hvorfor skal h*n det? det har vel strengt talt ikke du noe med..

jupsi: jeg hadde en slik side en gang, men nå husker jeg ikke fra hvor. Skal sjekke hvor det var, så kan jeg fortelle deg det siden.

"Prozak: Hvorfor skal h*n det? det har vel strengt talt ikke du noe med.."

Klart det. Men hvis noen spør om oppskriften til en bombe, så spør man gjerne hva vedkommende skal med det.

Når folk etterlyser hjelp til uting, så er det helt naturlig å konfrontere dem med spørsmålet om hva de skal gjøre med det.

"............................"

Skrevet

"Prozak: Hvorfor skal h*n det? det har vel strengt talt ikke du noe med.."

Klart det. Men hvis noen spør om oppskriften til en bombe, så spør man gjerne hva vedkommende skal med det.

Når folk etterlyser hjelp til uting, så er det helt naturlig å konfrontere dem med spørsmålet om hva de skal gjøre med det.

"............................"

Nei, det er det ikke.

Skrevet

Nei, det er det ikke.

Jo, det er det.

".........................."

Skrevet

Det gikk an for ikke så lenge siden. Men etter tre klager om mobbing har de sluttet med den tjenesten. Nå kan mottaker av meldingen få vite avsender om man ønsker.

Skrevet

Jo, man kan det. Basta bom. Skal bare se jeg jupsi, så skal jeg fortelle deg det.

Skal benyttes til å gi en person en viktig melding, men den personen vet ikke -og trenger ikke- å vite hvem jeg er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...