Gå til innhold

Mannen i mitt liv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg nå egenlig har gjort. Det hele startet i slutten av forrige uke med at jeg havnet på sykehuset aktutt.

Jeg lå å vrei meg i smerter og der kommer altså han som jeg faller pladask for. Han bare kommer å setter seg på sengekanten og jeg er fortapt. Det er altså legen som skal operere meg.(reine legeromanen hehe)

Det rare er at jeg bare føler at dette er mannen i mitt liv uten at han har gjort noe spesielt.

Men så skjer det som får meg til å falle ennå mer, for når jeg ligger på postoprativ og har kommet til meg selv etter narkosen, kommer han å styker meg på kinnet og lurer på hvordan jeg har det. Han kommer igjen senere på dagen når jeg er flyttet på post. Også da er han veldig omsorgsfull og sitter ved siden av sengen min. Dette gjentar seg hver dag, hvor han kommer innom uten om legevesitten (det er andre leger som går visitten og udersøker meg) og setter seg og stryker meg på armen og lurer på hvordan jeg har det.

Den dagen jeg blir utskrevet er han ikke på jobb, så jeg for ikke takket for den gode oppfølgingen. Så det jeg da har gjort er å sende et kort hvor jeg skriver at jeg erveldig takknemlig for det han gjore for meg, og at jeg synes han utfører jobben sin på den aller beste måte.

Er jeg helt gal som har sendt dette kortet? Jeg vet jo ingen ting om denne mannen. Han er nok helt sikkert gift og har masse barn (selv om han ikke bar noen giftering), men jeg har heller ikke sendt noen kjærlighets erklæring.

Hvordan tro dere han oppfatter dette? Det er jo bare en positiv tilbakemelding på jobben han har utført. Har aldri gjort noe sånt før, men jeg følte jeg bare måtte.

Er selv samborer og har barn, men jeg har vel lov tl å være litt avstandsforelsket.

Hilsen ei som har sommerfugler i magen.

Skrevet

Tenkte jeg skulle si at du burde legge til på kortet: "og hvis du er klar for en kaffe en dag kan du ringe *****"

Men siden du har samboer så ikke gjør det.

Kos deg med tankene en ukes tid du, leger er vant til å få kort som takk for hjelpen, og syns nok ikke det er noe rart. Kanskje han sitter hjemme og tenker på den flotte herlige pasienten sin han hadde. ;)

Så går det over og du fortsetter livet ditt med samboeren din, ikkesant?

Skrevet

Tenkte jeg skulle si at du burde legge til på kortet: "og hvis du er klar for en kaffe en dag kan du ringe *****"

Men siden du har samboer så ikke gjør det.

Kos deg med tankene en ukes tid du, leger er vant til å få kort som takk for hjelpen, og syns nok ikke det er noe rart. Kanskje han sitter hjemme og tenker på den flotte herlige pasienten sin han hadde. ;)

Så går det over og du fortsetter livet ditt med samboeren din, ikkesant?

Sukk..jeg blir nok her med min samboer han er snill og god han også. Men denne legen var bare helt spesiell. Har aldri før følt at det klikket slik med en gang.

Skrevet

Sukk..jeg blir nok her med min samboer han er snill og god han også. Men denne legen var bare helt spesiell. Har aldri før følt at det klikket slik med en gang.

Men husk at det var en meget begrenset situasjon du så ham i, da! Vet du, at det er ikke så rent sjelden at folk forelsker seg i sine leger eller terapeuter. Man ser jo bare den omsorgsfulle, lyttende, snille siden deres!

Du skulle bare ha visst hvordan han er når han er morgengretten, eller i kranglete humør, eller ikke får ting slik han vil! For ikke å snakke om hvilken rotekopp han er! Og ikke minst, hvor flink han er til å gjøre deg sjalu, når han foretrekker å være leeenge på jobben sammen med sine unge vakre pasienter, framfor å komme hjem til deg!

:-)

Skrevet

Men husk at det var en meget begrenset situasjon du så ham i, da! Vet du, at det er ikke så rent sjelden at folk forelsker seg i sine leger eller terapeuter. Man ser jo bare den omsorgsfulle, lyttende, snille siden deres!

Du skulle bare ha visst hvordan han er når han er morgengretten, eller i kranglete humør, eller ikke får ting slik han vil! For ikke å snakke om hvilken rotekopp han er! Og ikke minst, hvor flink han er til å gjøre deg sjalu, når han foretrekker å være leeenge på jobben sammen med sine unge vakre pasienter, framfor å komme hjem til deg!

Hehe... er ikke alle menn sånn da? ;o)

Skrevet

Enig i dette. Og i denne egenskap (som lege, terapeut osv) er mannen _bare_ interessert i deg. Utrolig men sant.

Skrevet

Joda, jeg ser alt dette. Jeg har truffet mange leger i mitt liv som har vært utrolig kjekke og hyggelige, uten at jeg har falt for dem av den grunn.

Han her var bare ekstra spesiell,men om en uke er han nok bare et hyggelig minne, og forelskelsen borte. Inntil da får jeg bare dagdrømme litt.

Men om den dagen kommer at jeg treffer han i byen eller på butikken ( bor ikke i så stor by) Kommer jeg nok til å rødme og bli litt mo i knea.

Skrevet

Joda, jeg ser alt dette. Jeg har truffet mange leger i mitt liv som har vært utrolig kjekke og hyggelige, uten at jeg har falt for dem av den grunn.

Han her var bare ekstra spesiell,men om en uke er han nok bare et hyggelig minne, og forelskelsen borte. Inntil da får jeg bare dagdrømme litt.

Men om den dagen kommer at jeg treffer han i byen eller på butikken ( bor ikke i så stor by) Kommer jeg nok til å rødme og bli litt mo i knea.

Jeg hadde en sånn falle-pladask-opplevelse med en lege på sykehuset for noen år siden. Jaggu ble det en heftig, men kort affære av det også :) Men så var jeg singel og kunne fråtse med god samvittighet :P

Skrevet

Kanskje han er en sånn som alle jenter synes er spesiell.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

åååååå. jeg har falt for minst to leger, en akupunktør, en fysioterapeut, en kursinstruktør, u name it!

Men det var før, ung og dum var jeg :)

Skrevet

Du er nok til de grader i unserskudd på omsorg.

Hvis ikke faller man ikke plutselig for en lege som av profesjonelle grunner viser omsorg.

Skrevet

Du er nok til de grader i unserskudd på omsorg.

Hvis ikke faller man ikke plutselig for en lege som av profesjonelle grunner viser omsorg.

Joda, jeg er nok i unnerskudd på omsorg fortiden.

Men det var ikke det at han ga meg omsorg som gjore at jeg falt pladask. Det var første gang vi fikk øyekontakt. Jeg følte bare det sa klikk, og jeg følte på meg at han likte meg også. Omsorgen etter på var selvfølgelig et stort pluss, men for meg mer en bekreftelse på den følesen jeg fikk med en gang.

Men når dette er sagt, så blir det ikke noe annet en fin drøm som aldri vil gå i oppfyllese. Men jeg begynner å forstå de som snakker om kjærlighet ved første blikk.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

æsj!

Han ble kanskje ikke så bekymra. Det sies at han bånn-drag på damer.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Har ikke du behov for å beholde anonymitet her på DOL? Står frem med fullt bilde og greier.

Takk for komplementet, Holyfield er en flott kar syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...