Gå til innhold

Ny nettleser,e-post og nyhetsleser :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å prøve ut nettleseren Mozilla Firefox og e-post/newsleseren Mozilla Thunderbird.

Erfaringer så langt:

Nettleseren er helt grei, men jeg får den foreløpig ikke til å markere de linkene som jeg har lest med en annen farge, det er litt irriterende. (Jeg har vært inne i Options og tror at jeg har stilt det riktig inn)

Mail og news, helt supert. Det er et utrolig bra spamfilter der og på news kan jeg laste ned alt jeg vil, pluss at meldingene ikke forsvinner etter en stund. Har tidligere brukt Outlook Express.

Oppsettet er ganske likt det jeg er vant med og dette var overraskende bra. Jeg er ikke noe flink med data, så dette var både enkelt og gøy.

http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=632

http://texturizer.net/thunderbird/faq.html

Hilsen

Skrevet

Jeg bruker også Moxilla og det forandrer ikke farge her heller før jeg har trykket over på en annen side. Så jeg trykker 100 nyeste innimellom for å se hva jeg har lest.

Skrevet

Det med linkene er en kjent bug i Mozilla, og har vært det i flere år. Ikke hold pusten mens du venter på en fiks :)

Skrevet

Det med linkene er en kjent bug i Mozilla, og har vært det i flere år. Ikke hold pusten mens du venter på en fiks :)

hm.. ikke bra, Jeg hadde et lite håp om at jeg kanskje hadde gjort noe feil, og at alt ville ordne seg, sånn :-) Men nå tror jeg faktisk at jeg heller kommer til å bruke exploreren til den daglige surf. Kan ikke få alt her i verden heller.. og mailfunksjonen virker uansett topp.

Skrevet

hm.. ikke bra, Jeg hadde et lite håp om at jeg kanskje hadde gjort noe feil, og at alt ville ordne seg, sånn :-) Men nå tror jeg faktisk at jeg heller kommer til å bruke exploreren til den daglige surf. Kan ikke få alt her i verden heller.. og mailfunksjonen virker uansett topp.

Hva med å prøve Opera til den daglige surfingen, hvis du vil ha noe nytt? I Opera fungerer link-fargene.

Skrevet

Hva med å prøve Opera til den daglige surfingen, hvis du vil ha noe nytt? I Opera fungerer link-fargene.

Jooo, hadde noen tanker om å benytte Opera her om dagen, men så var den ikke installert på maskinen her likevel. Et søk rundt omkring viste at jeg også måtte ha betalt penger for den, så da utsatte jeg det inntil videre. Jeg prøvde den så vidt for ganske lenge siden, og da synes jeg den var helt grei.

Skrevet

Jooo, hadde noen tanker om å benytte Opera her om dagen, men så var den ikke installert på maskinen her likevel. Et søk rundt omkring viste at jeg også måtte ha betalt penger for den, så da utsatte jeg det inntil videre. Jeg prøvde den så vidt for ganske lenge siden, og da synes jeg den var helt grei.

Opera er gratis så lenge du godtar en liten (og forsåvidt umerkelig...) linje med reklame øverst.

Jeg bruker Mozilla og har blitt fullstendig forelsket i mailklienten deres. Den er meget, meget god.

Når det gjelder nettleseren mener jeg den er så god at jeg byttet ut Opera med den (til tross for at jeg virkelig likte Opera), men jeg merker også det du skriver om fargen på teksten. Men jeg regner ikke det som noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...