grethe32 Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hei håper noen kan hjelpe meg. Vr utsatt for en arbeidsulykke i 98. fikk et kraftig slag i rygg og skulder,det ble godkjent yrkesskade. Ble sykemeldt i ett år ,videre rehab, så yrkesrettet attføring. klarte ikke gjennomføre det,på nytt rehab til okt 2003.begynte da igjen på yrkesrettet att.skulle klare det denne gangen,men smertene i ryggen kom,og nattesøvn ble det lite av. hverdagen ble til et helvete.etter å ha presset meg litt for mye,fikk jeg kraftig angstanfall,og legen og aetat skrev meg ut av tiltaket pga angsten,måtte søke rehab,det fikk jeg, men nå klarte trygdekontoret å ta fra meg yrkesskaden, de mente at nå var det angst,sloss med dem om å få det godkjent igjen, men til ingen nytte.de begrunner der med at det er ingen funn i ryggen på røngten.det har de vist om i 6 år.hvordan kan de da ha godkjent det? føles som de har venta på noe, slik at de kunne ta den fra meg, her sitter jeg uten angst og vondt i ryggen som bare det. noen som har peiling om dette er riktig.trenger råd.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.