amber sun Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Vel, det er bedre enn da jeg startet. Begynte som nr.1288 i køen på Billettluka.no... Lurer på hvor fort de blir utsolgt... *Må ha billetter, bare må ha billetter...* (nede i nr. 876 i køen nå...) 0 Siter
Gjest skal nok ikke gå, eller? Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Mannen min vil gå.. sitter du i telefonen eller bestiller du over nettet? (Tuller; du kan ikke sitte timesvis i telefonkø... hihi!) 0 Siter
Gjest skal nok ikke Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Mannen min vil gå.. sitter du i telefonen eller bestiller du over nettet? (Tuller; du kan ikke sitte timesvis i telefonkø... hihi!) Ser du er på nettet... 0 Siter
amber sun Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Da var billettene i boks. :) 0 Siter
Gjest skal nok ikke Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Da var billettene i boks. :) Så fort? Kos dere!! 0 Siter
amber sun Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Ser du er på nettet... "Ser du er på nettet".... Hæ? Vet du hvem jeg er ? *kjempenysgjerrig* 0 Siter
amber sun Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Så fort? Kos dere!! You bet 0 Siter
Gjest skal nok ikke Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 "Ser du er på nettet".... Hæ? Vet du hvem jeg er ? *kjempenysgjerrig* Nei, så jo du skrev billettluka.no, så da visste jeg jo at du kjøpte billetter der... Kjenner deg ikke. Mannen min ville som sagt gå, men vi fikk regning på kommunale avgifter nettopp så da kan vi ikke kjøpe billetter nå.. Får heller gå på en annen konsert. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Nei, så jo du skrev billettluka.no, så da visste jeg jo at du kjøpte billetter der... Kjenner deg ikke. Mannen min ville som sagt gå, men vi fikk regning på kommunale avgifter nettopp så da kan vi ikke kjøpe billetter nå.. Får heller gå på en annen konsert. Okay. Jeg fikk også den regningen...den var altfor høy. *sukk* Ikke noe moro med sånne svære regninger.. 0 Siter
Gjest skal nok ikke Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Okay. Jeg fikk også den regningen...den var altfor høy. *sukk* Ikke noe moro med sånne svære regninger.. Men tenk så spennende det blir å gå på konserten! Og så har du betalt den, og trenger ikke å tenke mer på det... 0 Siter
cecily Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Gidder du å sitte i kø for meg også? 0 Siter
amber sun Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Gidder du å sitte i kø for meg også? Leste etterpå at billettene ble utsolgt på to timer... Så nå er det vel bare svartebørsbilletter igjen. 0 Siter
cecily Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Leste etterpå at billettene ble utsolgt på to timer... Så nå er det vel bare svartebørsbilletter igjen. Nei nei nei!!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Nei nei nei!!!!! Se her: http://www.billettluka.no/viking Det står "stengt" i rekka til REMkonserten. Sorry Men det er alltid noen som selger billetter etterpå, som ikke kan gå, eller som ombestemmer seg osv. Da vi var på Bryan Adamskonserten, sto det folk langs ruta og ropte at de hadde billetter tilsalgs. Så det er alltid en mulighet 0 Siter
cecily Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Se her: http://www.billettluka.no/viking Det står "stengt" i rekka til REMkonserten. Sorry Men det er alltid noen som selger billetter etterpå, som ikke kan gå, eller som ombestemmer seg osv. Da vi var på Bryan Adamskonserten, sto det folk langs ruta og ropte at de hadde billetter tilsalgs. Så det er alltid en mulighet Ja, ja... *sukk* Kanskje det er ledig i Oslo eller det blir konsert i Bergen også. Eller at vi reiser på en laaaang og deilig sommerferie i stedet. Alle andre alternativer suger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.