Gå til innhold

R.E.M. konserten neste sommer....er nå nr.933 i køen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det er bedre enn da jeg startet. Begynte som nr.1288 i køen på Billettluka.no...

Lurer på hvor fort de blir utsolgt...

*Må ha billetter, bare må ha billetter...*

;)

(nede i nr. 876 i køen nå...)

Gjest skal nok ikke gå, eller?
Skrevet

Mannen min vil gå.. sitter du i telefonen eller bestiller du over nettet? (Tuller; du kan ikke sitte timesvis i telefonkø... hihi!)

Gjest skal nok ikke
Skrevet

Mannen min vil gå.. sitter du i telefonen eller bestiller du over nettet? (Tuller; du kan ikke sitte timesvis i telefonkø... hihi!)

Ser du er på nettet...:)

Gjest skal nok ikke
Skrevet

Da var billettene i boks.

:) :)

Så fort?:) Kos dere!!

Skrevet

Ser du er på nettet...:)

"Ser du er på nettet"....

Hæ? Vet du hvem jeg er ?

*kjempenysgjerrig*

;)

Gjest skal nok ikke
Skrevet

"Ser du er på nettet"....

Hæ? Vet du hvem jeg er ?

*kjempenysgjerrig*

;)

Nei, så jo du skrev billettluka.no, så da visste jeg jo at du kjøpte billetter der... Kjenner deg ikke.

Mannen min ville som sagt gå, men vi fikk regning på kommunale avgifter nettopp så da kan vi ikke kjøpe billetter nå.. Får heller gå på en annen konsert.

Skrevet

Nei, så jo du skrev billettluka.no, så da visste jeg jo at du kjøpte billetter der... Kjenner deg ikke.

Mannen min ville som sagt gå, men vi fikk regning på kommunale avgifter nettopp så da kan vi ikke kjøpe billetter nå.. Får heller gå på en annen konsert.

Okay. :)

Jeg fikk også den regningen...den var altfor høy. *sukk* Ikke noe moro med sånne svære regninger.. :(

Gjest skal nok ikke
Skrevet

Okay. :)

Jeg fikk også den regningen...den var altfor høy. *sukk* Ikke noe moro med sånne svære regninger.. :(

Men tenk så spennende det blir å gå på konserten! Og så har du betalt den, og trenger ikke å tenke mer på det...:)

Skrevet

Gidder du å sitte i kø for meg også?

Leste etterpå at billettene ble utsolgt på to timer...

Så nå er det vel bare svartebørsbilletter igjen.

Skrevet

Leste etterpå at billettene ble utsolgt på to timer...

Så nå er det vel bare svartebørsbilletter igjen.

Nei nei nei!!!!!

Skrevet

Nei nei nei!!!!!

Se her:

http://www.billettluka.no/viking

Det står "stengt" i rekka til REMkonserten.

Sorry :(

Men det er alltid noen som selger billetter etterpå, som ikke kan gå, eller som ombestemmer seg osv.

Da vi var på Bryan Adamskonserten, sto det folk langs ruta og ropte at de hadde billetter tilsalgs.

Så det er alltid en mulighet ;)

Skrevet

Se her:

http://www.billettluka.no/viking

Det står "stengt" i rekka til REMkonserten.

Sorry :(

Men det er alltid noen som selger billetter etterpå, som ikke kan gå, eller som ombestemmer seg osv.

Da vi var på Bryan Adamskonserten, sto det folk langs ruta og ropte at de hadde billetter tilsalgs.

Så det er alltid en mulighet ;)

Ja, ja...

*sukk*

Kanskje det er ledig i Oslo eller det blir konsert i Bergen også. Eller at vi reiser på en laaaang og deilig sommerferie i stedet. Alle andre alternativer suger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...