Grip Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 "Vi har fått distrikt" står det ofte i adopsjonsforum. Så følger flere opp med; "Gratulerer med distrikt". Jeg har ikke turt å spørre, men gjør det nå; Hva ligger i dette? (Jeg *aner* jo selvsagt betydningen, men trenger facts). Max 10 linjer. Anyone? 0 Siter
Kathinka Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 I Colombia får man tildelt distrikt, da vet man at barnet kommer fra det distriktet. 0 Siter
ahg Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Jeg har ikke adoptert fra Colombia selv, men såvidt jeg har forstått er det å få tildelt distrikt en av de siste milepælene i venteprosessen. Når man har fått vite hvilket distrikt i Colombia barnet skal komme fra, går det som regel bare noen uker før selve tildelingen av et bestemt barn kommer. Med andre ord: å få tildelt distrikt betyr at man er like ved å bli foreldre, og det er jo kjempespennende! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.