Gå til innhold

planer for dagen?

Anbefalte innlegg

Gjest rolig dag
Skrevet

Skal legge sammen klær, lese (fag), lese (krim..), lage pizza senere, se tv eller film i kveld.

Skrevet

Hittil har jeg vasket alle badene og satt deig til mariaflyflys berømte pizza.

I ettermiddag blir det middagsselskap, og ikveld skal jeg treffe en del på magedansevent.

:)

Skrevet

I ettermiddag blir det middagsselskap, og ikveld skal jeg treffe en del på magedansevent.

"alle badene"?? Hvor mange er det egentlig ;-)???

Gjest rolig dag
Skrevet

Du er da effektiv om morgenen! Skulle ønske det var mer futt i meg også...:)

Skrevet

"alle badene"?? Hvor mange er det egentlig ;-)???

he he, ikke såå mange, da.

To bad og et lite wc. *ler* Hørtes sikkert ut som mange flere.

Så det etterpå, det ble litt rart -

Skrevet

Du er da effektiv om morgenen! Skulle ønske det var mer futt i meg også...:)

Det var ikke så mye futt i meg klokka syv imorges, da 5åringen mente vi burde stå opp... *ler*

Men når man har hatt på Pysjpopbaluba en stund, i tillegg til å høre på et energisk barn som prater i tillegg, så virker det plutselig ikke så ille å skulle gjøre sånne ting.

Gjest rolig dag
Skrevet

Det var ikke så mye futt i meg klokka syv imorges, da 5åringen mente vi burde stå opp... *ler*

Men når man har hatt på Pysjpopbaluba en stund, i tillegg til å høre på et energisk barn som prater i tillegg, så virker det plutselig ikke så ille å skulle gjøre sånne ting.

Og så er det jo godt å få det gjort!

Skrevet

he he, ikke såå mange, da.

To bad og et lite wc. *ler* Hørtes sikkert ut som mange flere.

Så det etterpå, det ble litt rart -

Men det føles kanskje som flere ;-) He he..

Skrevet

Handle noe mat, shine huset, gå tur med hunden, stelle med syk katt og resten tar jeg som det kommer.

Skrevet

Alle badene? Heter du Sonja?

Skrevet

nei ,nei, nei...det så helt feil ut da jeg leste det.

*LOL*

Altså, jeg har ikke _mange_ bad. Men det er to bad + et lite wc. Altså flere enn ett eller to. Dermed skrev jeg alle badene.

See?

;)

Skrevet

For første gang på mange år er jeg hjemme helt alene.

Gutten er på tur og jeg er gressenke.

Har ingen spesielle planer for dagen men jeg skal nok kose meg.

Tenker jeg kjøper meg ferdigmat til i kveld,så skal jeg se opptak fra Robinson sist søndag,dole,spille pc spill,løse kryssord,se tv og bare kose meg.

Skrevet

Sønnen min lærte å gå for noen dager siden, så jeg skal nok bruke dagen til å trøste, blåse på og skryte av den lille fyren. Skal også prøve å få sett The passion of the Christ i løpet av kvelden.

Skrevet

*prøver å se for meg Sonja skrubbe badet*

:-)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Lese aviser. Gå tur. Kanskje gjøre litt rent i heimen (hvis jeg gidder). Lage taco til kveldsmat. Glane på TV. Ha kontakt med venninner enten på SMS,telefon eller ved kafebesøk. Ringe et familiemedlem som har bursdag i dag. Surfe litt på internet. Skrive mail til noen jeg burde ha skrevet mail til for lenge siden. Kanskje gå enda en tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...