Moraki Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 http://www.email2sms.ru/sms.php Herfra kan du sende gratis sms uten at mottaker kan se det er fra deg. Du trenger ikke registrere deg :-) 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Det er gratis? Ingen lureri?? 0 Siter
Moraki Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Det er gratis? Ingen lureri?? Ja, det er gratis. Jeg bruker den siden til å sende sms fra selv. Det hender det tar litt tid før sms kommer frem, men som regel er ikke dette noe problem. 0 Siter
Gjest ikke stødig Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Ja, det er gratis. Jeg bruker den siden til å sende sms fra selv. Det hender det tar litt tid før sms kommer frem, men som regel er ikke dette noe problem. Hvilke sifre skriver du før mobilnummeret, altså til norsk mobilabonnent? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hvilke sifre skriver du før mobilnummeret, altså til norsk mobilabonnent? +47 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 +47 jeg sendte en melding derfra for flere timer siden, den er fortsatt ikke kommet fram. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 jeg sendte en melding derfra for flere timer siden, den er fortsatt ikke kommet fram. Det var Moraki og ikke meg som tipset deg om dette stedet, så du bør vel heller skrive til henne enn meg. Dessuten skrev hun vel et sted at det tok tid med meldingene noen ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.