Gjest nikkibeach Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 jeg lastet ned noen filer på kazza for snart en måned siden. musikkfiler altså. nå har det seg sånn at de ikke blir ferdige. jeg gidder ikke vente mer, for de kommer sannsynligvis ikke. så prøver jeg å slette, men det går ikke. jeg får beskjed om at den ikke kan slettes pga andre deler samme filen. kan noen hjelpe meg please.. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 I WinMx så høyreklikker jeg over melodien jeg skal slette, trykker på delete file og så er den borte. Ikke sikkert det er på samme måten hos kaaza da. 0 Siter
fnutt Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 I WinMx så høyreklikker jeg over melodien jeg skal slette, trykker på delete file og så er den borte. Ikke sikkert det er på samme måten hos kaaza da. jo, samme måte i Kazaa. Mulig du har forsøkt å slette filen med "Utforsker / Min Datamaskin". Forsøk i stedet å slette de via Kazaa. 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 jo, samme måte i Kazaa. Mulig du har forsøkt å slette filen med "Utforsker / Min Datamaskin". Forsøk i stedet å slette de via Kazaa. Si det til trådstarter du;o) 0 Siter
fnutt Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Si det til trådstarter du;o) Regner med at trådleser følger tråden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.