Gå til innhold

Er du snill og kjøper sex?

Gjest mann som ikke har kjøpt

Anbefalte innlegg

Gjest mann som ikke har kjøpt
Skrevet

Forrige fredag gikk jeg gjennom gatene der horene står, og hun ene lurte på om jeg ville ha sex..virket veldig ivrig på å ha meg som kunde..."no thanks, but maybe another time" svarte jeg høflig..burde jeg ha dårlig samvittighet for at jeg ikke støtter verdens eldste yrke?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=246746

Gjest dolly dimpel
Skrevet

Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet jeg :) Men du kunne jo ha stukket til henne en sjokoladebit eller noe sånt noe. Husk det til neste gang da.

Når man leser sånne oppslag så virker det som om det å kjøpe sex er noe de fleste driver med, jo flere slike oppslag, jo flere blir det vel også som kjøper.

Skrevet

Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet jeg :) Men du kunne jo ha stukket til henne en sjokoladebit eller noe sånt noe. Husk det til neste gang da.

Når man leser sånne oppslag så virker det som om det å kjøpe sex er noe de fleste driver med, jo flere slike oppslag, jo flere blir det vel også som kjøper.

"Når man leser sånne oppslag så virker det som om det å kjøpe sex er noe de fleste driver med, jo flere slike oppslag, jo flere blir det vel også som kjøper."

Bare i Oslo finnes det vel 20-30 kjente døgnåpne massasjeinstitutter. Det jobber selvsagt mange jenter på hvert institutt. Mange av dem reklamerer i Gule Sider. Det finnes også hundrevis av leiligheter hvor det foregår salg av sex døgnet rundt, og et par-tusen gateprostituerte. I tillegg foregår det helt sikkert en del i det skjulte, altså i Lilja 4ever-stil.

Jeg har kompiser som kjører taxi i Oslo, og i perioder er det nummeret før kø'er utenfor enkelte av instituttene. Det går folk inn og ut hele døgnet. Altså kunder.

Med andre ord er markedet så enormt at det er næliggende å tro på medias fremstilling av saken. Altså at det er mange, mange flere som køper sex enn man skulle tro.

For øvrig er jeg enig med deg: Denne artikkelen i VG som til og med beskriver mange av jentene som veldig pene og ikke-rusmisbrukere - for ikke å snakke om at de koster det en flaske vin koster - sørger nok ikke for mindre etterspørsel etter seksuelle tjenester.

Skrevet

Var på ferie i Oslo's gater i sommer,vi rotet oss bort i gatene og havnet i ei bakgate ved akershus festning.

Dette var sent på kvelden å det kjørte noen biler sakte forbi,noen sto helt i ro men det var menn i dem.

Uff! Kanskje vi befant oss midt i horestrøket vi da?

Skrevet

Var på ferie i Oslo's gater i sommer,vi rotet oss bort i gatene og havnet i ei bakgate ved akershus festning.

Dette var sent på kvelden å det kjørte noen biler sakte forbi,noen sto helt i ro men det var menn i dem.

Uff! Kanskje vi befant oss midt i horestrøket vi da?

Det gjorde dere.:)

Skrevet

Problemet er at hvis du kjøper sex av disse "importerte kvinnene", så risikerer du å støtte en kynisk menneskehandel. Hvis man absolutt skal kjøpe sex, så er det ihvertfall ok om pengene går til den prostituerte, ikke kyniske bakmenn.

".........................."

Skrevet

Det gjorde dere.:)

De skjønte sikkert at vi hadde forvillet oss.

To voksne og ett barn var vi.

Æsj det er ekkelt å tenke på at vi har vært i horestrøket.

Skrevet

Så godt som samtlige gater nedenfor Karl Johan er "horestrøket", så de fleste ferdes der i ny og ne.

Skrevet

Nei, du skulle hatt dårlig samvittighet hvis du hadde gjort det.

Skrevet

Men det er jo et helt vanlig strøk å gå i innimellom. Jeg har vært på Dubliners mange kvelder jeg og da må man jo passere alle gatene seint om natta. Og hva med restauranten Gamle Raadhus og for ikke å snakke om de som jobber på Børsen :o)

Skrevet

Du kunne jo gitt henne en femtilapp eller noe, så hadde hun sluppet med en blowjob mindre den kvelden..Da kunne du iallfall ha god samvittighet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...