Gjest takknemmelig for svar Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hvor mye må man selge for for å betale ut bagen? Hvor mye må man selge for på et party etterpå for å tjene 500 kr? Jeg kunne tenkt meg å tjent kr 2000 mnd med å ha et party hver uke, er dette realistisk? Jeg har solgt det før men synes å huske at det var en del skjulte kostnader med utgifter til kataloger, porto vertinnegaver etc 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hei, man må selge for 4750,- for å selge ut baggen. Selvfølgelig kommer det til en del utgifter, man kjøper kataloger og sender post. Katalogene koster 1,40,- pr stk og porto avhenger av hvor mye du sender ut. Telefonen brukes flittig så de utgiftene kommer også til. Ellers lønner det seg å være gruppeleder. Jeg fikk bil for litt over 1 år siden, veldig greit å slippe den utgiften Du kan maile meg [email protected] hvis du lurer på mer. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.