Gå til innhold

Vant tur til Italia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vant i år igjen!

Handlet hos postordrefirmaet Nytt&Nyttig og vant 7 dagers tur til Italia (fly+hotell). I fjor vant jeg 4 dager tur til Paris.

Bare man handler for mer enn 100 kroner har man stor sjansje for å vinne.

Noen andre her som skal reise 2. oktober?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

er dette reklame, eller hva?

Skrevet

er dette reklame, eller hva?

Firmaet gjør dette istedet for å bruke penger på reklame, men det er ikke noe om firmaet på turene.

Skrevet

Jeg vant en "gratis" reise der en gang. Husker ikke hvor det var til. Hvis jeg skulle ta med meg en person, måtte han betale. Hvis jeg skulle reise alene, måtte jeg betale et enmannstillegg. Veldig gratis, ja.... ;-)

Skrevet

Gratulerer! Så heldig du har vore som har vunne to år på rad, da!

Ser jo at det står om det på utsida av katalogen, men kjem meg liksom aldri til å bestille alt det nye og nyttige som lokkar meg... ;-) Så det blir aldri "lodd" på meg. Er det mange i kvar runde som blir trekt ut?

Skrevet

Kos deg på Italia turen. Vi var i Paris i 2000 og fikk vel også en tur til Italia, men det passet ikke.

Foreldrene mine var i Italia og hadde en kjempetur.

Skrevet

Gratulerer! Så heldig du har vore som har vunne to år på rad, da!

Ser jo at det står om det på utsida av katalogen, men kjem meg liksom aldri til å bestille alt det nye og nyttige som lokkar meg... ;-) Så det blir aldri "lodd" på meg. Er det mange i kvar runde som blir trekt ut?

Alle som er registrert som kunder blir en eller annen gang trukket ut, har jeg hørt.

Gjest god tur, kos dere
Skrevet

Onkel og tante kom akkurat hjem fra Italia :o), vunnet samme tur som deg. De hadde hatt det HELT fantastisk, men utfluktene demmes ER dyre, så det ble vel summa summarum ikke så veldig billigt allikevel.

Skrevet

Dette postordrefirmaet Nytt&Nyttig, er det en nettside eller et blad i posten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...