Gjest fluesopp Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Det var noen få i fjor, flere i år. Har små barn, så vil ikke ha giftig sopp her.. 0 Siter
Zarine Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Forholda må naturlegvis vere til stades for å få rik soppvekst. Eit tørt år gir mindre soppvekst enn eit fuktig år. Eg veit ikkje korleis det er hos deg, men her hos oss er det veldig vått i år, i fjor var det eit magert år både for sopp og bær fordi det hadde vore så tørt. Fjern soppen no så tidleg som mogleg, så unngår du i alle fall at den slepper sporer. Det underjordiske nettverket blir det kanskje verre å bli av med, men det som er over jorda kan du jo gjere noko med. Hald under den når du skjer den bort, for det er jo under hatten at opningane sit. Sånn, håpar eg ikkje har stokka korta no, da... 0 Siter
Gjest fluesopp Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Forholda må naturlegvis vere til stades for å få rik soppvekst. Eit tørt år gir mindre soppvekst enn eit fuktig år. Eg veit ikkje korleis det er hos deg, men her hos oss er det veldig vått i år, i fjor var det eit magert år både for sopp og bær fordi det hadde vore så tørt. Fjern soppen no så tidleg som mogleg, så unngår du i alle fall at den slepper sporer. Det underjordiske nettverket blir det kanskje verre å bli av med, men det som er over jorda kan du jo gjere noko med. Hald under den når du skjer den bort, for det er jo under hatten at opningane sit. Sånn, håpar eg ikkje har stokka korta no, da... Takk for tips! Mannen min mener at vi ikke trenger å fjerne dem, men selvsagt kan vi ikke ha fluesopp i hagen! Vått i år, så sikkert derfor det er så mange da. (Skal forresten si innlegget kom mange ganger..) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.