Gå til innhold

Bærbar pc

Anbefalte innlegg

Gjest Sirijanne
Skrevet

Har så lyst å kjøpe meg bærbar pc.Men jeg har ikke så god råd...Hva koster en billig og bra pc ? Skal mest bruke den til å surfe på nette, skrive litt....

Skrevet

Kjøp den billigste Toshiba-maskinen hos Elkjøp - det koster ca 8-9000. (Jeg har mange års god erfaring med Toshiba!)

Så kjøper du noe ekstra RAM - det er en billig måte å få maskinen til å gå hurtigere.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Dette fikk jeg til svar når jeg stilte spørsmål om bærbar pc.

Dette for at sør anbefaler deg thosiba pc.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2276595

Det kan være tilfeldig at en PC går i stykker etter 7 mnd. Toshiba er et bra merke på bærbar PC. Selv har jeg opplevd å kjøpe PC som varte i fem dager mens andre som har samme maskin aldri har hatt trøbbel med sine. Man kan ikke bedømme et PC-merke ut fra *en* dårlig maskin.

Skrevet

Dette fikk jeg til svar når jeg stilte spørsmål om bærbar pc.

Dette for at sør anbefaler deg thosiba pc.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2276595

Hei,

Med Toshiba kan du få en 3 års garanti. Man vil alltid finne en eller annen uheldig bruker, men jeg har brukt Toshiba bærbare i snart 10 år nå, og aldri hatt noen vesentlige problemer. Jeg er en *tung* bruker - maskinene er på hele tiden, unntatt når jeg har dem på fly rundt i verden, eller i biler på fæle veier.

Med andre ord - jeg har virkelig gitt disse bærbare juling, og de har overlevd alle sammen.

Jeg vet også om flere firma som har byttet ut alle de bærbare og kun kjøpt Toshiba.

(For ordens skyld: jeg jobber ikke for Toshiba, eller noe lignende.)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...