Gå til innhold

tupperwarevertinne

Anbefalte innlegg

Gjest vertinne to be
Skrevet

Hvilken er vertinnens rolle på et tupperware party? Hva forventes av henne?

Kan noen komme med noen exempel på hva "vertinnegaven" kan være?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Vertinnen skal ha produktkunnskap. Kunne svare på hva de forskjellige produktene kan brukes til. Også annet enn det som står i katalogen. Hun skal være vennlig og hyggelig og ikke prate verken for mye eller for lite.

Vertinnegave er gjerne et Tupperwareprodukt eller to. Ofte noe som ikke er i vanlig salg, slik at du må ha et party for å få akkurat det produktet.

Skrevet

Vertinnen skal ha produktkunnskap. Kunne svare på hva de forskjellige produktene kan brukes til. Også annet enn det som står i katalogen. Hun skal være vennlig og hyggelig og ikke prate verken for mye eller for lite.

Vertinnegave er gjerne et Tupperwareprodukt eller to. Ofte noe som ikke er i vanlig salg, slik at du må ha et party for å få akkurat det produktet.

Vertinner er jo bare henne som har bedt folk hjem til seg. Din jobb er å sørge for å at det kommer en del folk. Du kan også få folk som ikke har anledning til å komme til å bestille. Resten gjør demonstratøren. Også serverer du kanskje litt kaffe og kake etter at demoen er ferdig. I bunn og grunn bare en hyggelig jobb. I uke 42 er det særdeles flotte vertinnegaver. Spør etter det.

Skrevet

Du er vertinnen. Du inviterer gjester, hør gjerne om noen kan ta meg seg en venninne/kollega etc. Ofte blir det en del frafall like før demonstrasjonen.

Du serverer kaffe, te, og litt å bite i. Jeg foretrekker at gjestene spiser kake og drikker kaffe/te mens jeg demonstrerer.

Forhandleren kommer med sine produkter og demonstrerer de.

Du får en flott takkegave uansett salg, og så har du muligheten til å få en ekstra takkegave hvis en av gjestene som er hos deg sier ja til å ha en demonstrasjon hos seg. Da går det på salg hvilken gave du får.

Fra i morgen starter en ny periode og nå er det en flott 3,5 l IsoDuo med blå innmat som er takkegaven.

Lykke til og ha en flott demonstrasjon :)

Mvh

Gjest rutangis netu
Skrevet

Vertinner er jo bare henne som har bedt folk hjem til seg. Din jobb er å sørge for å at det kommer en del folk. Du kan også få folk som ikke har anledning til å komme til å bestille. Resten gjør demonstratøren. Også serverer du kanskje litt kaffe og kake etter at demoen er ferdig. I bunn og grunn bare en hyggelig jobb. I uke 42 er det særdeles flotte vertinnegaver. Spør etter det.

Selvfølgelig! Jeg blandet visst litt jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...