Gå til innhold

Planer for dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst skal jeg prøve å våkne litt, mens jeg sitter på nett.

Har spist en liten frokost, og snart kommer det vel en sms fra sambo som lurer på om jeg kan hente han på nachspiel.

Så blir det vel litt tv, er det ikke formel1 i dag tro? Hva er bedre på en søndag enn å ligge strak på sofaen og glo på formel1? Om jeg ikke kan drikke lenger kan jeg iallefall late som jeg har en fyllesyk søndag. ;)

Så lurer jeg på om vi tar en tur på besøk til mamma eller svigers, har ting jeg skulle pratet med dem begge om. Men det kommer vel an på formen til sambo og om jeg gidder å dra meg inn i dusjen.

I kveld er det robinson, og før det er det plass til noen timer på nett.

Akkurat sånn en søndag skal være.

Skrevet

Jeg og ungene er alene hjemme. Så vi har leid to filmer og kjøpt masse smågodt enda det er søndag :).

Skal bare ligge på sofaen og kuuuuulen.

Skrevet

Først og fremst skal jeg prøve å våkne litt, mens jeg sitter på nett.

Har spist en liten frokost, og snart kommer det vel en sms fra sambo som lurer på om jeg kan hente han på nachspiel.

Så blir det vel litt tv, er det ikke formel1 i dag tro? Hva er bedre på en søndag enn å ligge strak på sofaen og glo på formel1? Om jeg ikke kan drikke lenger kan jeg iallefall late som jeg har en fyllesyk søndag. ;)

Så lurer jeg på om vi tar en tur på besøk til mamma eller svigers, har ting jeg skulle pratet med dem begge om. Men det kommer vel an på formen til sambo og om jeg gidder å dra meg inn i dusjen.

I kveld er det robinson, og før det er det plass til noen timer på nett.

Akkurat sånn en søndag skal være.

skal til venner og spise fårikål.

Skrevet

skal til venner og spise fårikål.

Vil også ha fårikål. Men har verken får eller kål og da går det vel ikke :)

Skrevet

Rydde og vaske (skulle vært gjordt for evigheter siden). Hybelkanine formerer seg i et forrykende tempo. Spesielt med en katt i huset som gir skyss til dem overalt.

Så skal jeg sikkert sette meg ned å spille sims 2 noen timer. Det er litt spennede akkurat nå for jeg venter min femte unge. Alle til nå har vært gutter, så jeg håper selvfølgelig på en jente denne gangen :)

Og viss det er litt igjen av dagen så har jeg en anatomi bok som støver ned. Har litt dårlig samvittighet for den biten..

Gjest a,n,o,n,y,m,e,l,l,e
Skrevet

Jeg sitter på skolen for å jobbe med eksamen.. Men kommer ikke helt igang. Vet ikke hvor jeg skal starte siden oppgaven er så omfattende:-(

Skrevet

Jeg har i hvert fall leid cold mountain så den skal jeg se den og Robinson i kveld. Og så har jeg vært på cafe i dag.

Skrevet

Jeg har i hvert fall leid cold mountain så den skal jeg se den og Robinson i kveld. Og så har jeg vært på cafe i dag.

Har vi også leid, skal se den nå.

Skrevet

Jeg må bare servere minstemann bursdag, hive meg ned i senga for å avlaste og se den på soverommet.

Jeg har hørt så mye bra om den.

Skrevet

Middag ja. Hehe, tror det går litt rundt for meg innimellom.

Gjest Søndag er kos
Skrevet

Mine planer var å få ryddet i huset og kastet litt av ting jeg ikke trenger. Har jeg ikke fått gjort!

Men jeg har fått gått tur, tatt en kaffe på cafe, sett Formel 1, lest VG, glant på TV (husker ikke hva, har lest ved siden av). Nå gjenstår Robinson kl 20. Ja, og så har jeg rota litt rundt her inne av og til da. Må gå meg en tur til før jeg kvelder, for jeg har kosespist litt inntil blader og TV. Typisk søndag for meg alt sammen!

Skrevet

Jeg har stått sent opp (*glis* min tur...), og sullet rundt til godt etter lunsj. :)

Vært på tur med mann og barn, og dessuten har jeg sydd på magedanskostyme innimellom.

Og så har jeg ryddet sommeruteleker bort fra terrasse og hage - vasket dem i grønnsåpe og satt dem inn, så nå er vi klar til høsten her. -

Ikveld skal jeg se på tv, høre musikk, lese litt...

Skrevet

Den er bra så den blir du nok fornøyd med

Skrevet

Den er bra så den blir du nok fornøyd med

Den var skikkelig bra :o)

Har du en annen å anbefale? Jeg må sende noen andre på videobutikken og så husker jeg ikke navn på annet enn de filmene jeg har sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...