Gå til innhold

Har vi fått en ny ødelegger her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange innlegg blir slettet.

Maiken har jo fri i dag så det må være en ny tråd ødelegger.

Skrevet

Jeg tror faktisk det er en ny en som lager baluba. Men nå har ikke jeg vært her inne før i dag så jeg har ikke oppdaget noen slettede tråder enda. Men jeg har reagert på noen av innleggene tidligere, særlig inne på seksualitet og på småbarnsforumet og noen inne på åpent.

Skrevet

Hvem er Maiken?

Maiken er på dol på dagtid i ukedagene.

Hun kverrulerer å bruker mange nick i samme tråd,ofte kverrulerer hun med seg selv.

Webmaster har det svare strev med å slette innleggene hennes.

Skrevet

Maiken er på dol på dagtid i ukedagene.

Hun kverrulerer å bruker mange nick i samme tråd,ofte kverrulerer hun med seg selv.

Webmaster har det svare strev med å slette innleggene hennes.

Hvordan vet alle dere dette? Jeg mener, hvor lenge hun har vært her, hvilke tider hun opererer på osv? Jeg ser stadig vekk at dere "hilser" på Maiken. Jeg blir helt paranoid, jeg. Hver gang det er et litt krasst innlegg, tenker også jeg på Maiken, enda jeg ikke har "truffet" henne.

Og i dag har jeg ikke sett noen provokatører, enda jeg har vært innom noen ganger. Hva er slettet? (Jeg ble jo truffet av toget rett under (i en tråd her), kanskje det er denne personen?)

Skrevet

Hvordan vet alle dere dette? Jeg mener, hvor lenge hun har vært her, hvilke tider hun opererer på osv? Jeg ser stadig vekk at dere "hilser" på Maiken. Jeg blir helt paranoid, jeg. Hver gang det er et litt krasst innlegg, tenker også jeg på Maiken, enda jeg ikke har "truffet" henne.

Og i dag har jeg ikke sett noen provokatører, enda jeg har vært innom noen ganger. Hva er slettet? (Jeg ble jo truffet av toget rett under (i en tråd her), kanskje det er denne personen?)

Jeg tittet innom her tidligere i dag, og da var da et elskelig vesen som kalte seg karimari som kom med endel åndfulle uttalelser. Bla. at Paraolympics er for krøplinger og at det er ille å bli tvunget til å se på dette osv.

Det minnet om en liten unge som roper ut de styggeste ordene hun har snappet opp i barnehagen.

Skrevet

Jeg tittet innom her tidligere i dag, og da var da et elskelig vesen som kalte seg karimari som kom med endel åndfulle uttalelser. Bla. at Paraolympics er for krøplinger og at det er ille å bli tvunget til å se på dette osv.

Det minnet om en liten unge som roper ut de styggeste ordene hun har snappet opp i barnehagen.

OK, det tror jeg at jeg ville snappet opp, gitt.

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...