Gå til innhold

er det noe problem å få pengene tilbake om en må avlyse en ferietur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg skal til Mallorca om to uker sammen med en veninne. NÅ har denne veninna mi blitt gravid og syk og kommer antakelig ikke til å bli med, derfor vurderer jeg å avlyse hvis jeg ikke får med noen andre. vi har avbestillingsforsikring. Må hun vise fram sykemelding for at den skal gjelde? og hvor tidlig/sent kan vi avbestille

veldig takknemmelig for svar

Skrevet

Poenget med en avbestillingsforsikring er vel nettopp at man kan avbestille uten å måtte vise legeerklæring?

Tror jeg ville sjekka hjemmesida til turoperatøren om det står noe der.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Poenget med en avbestillingsforsikring er vel nettopp at man kan avbestille uten å måtte vise legeerklæring?

Tror jeg ville sjekka hjemmesida til turoperatøren om det står noe der.

Avbestillingsforsikring er at du kan avbestille hvis du (eller muligens reisefølget ditt, det vet jeg ikke) blir syk. Altså må du ha dokumentasjon på dette.

Avbestillingen skal skje så fort du kan. Dokumentasjonen kan du sende etterhvert, kanskje innen 1 mnd. (?).

Lykke til, det er en rutinesak, så bare sjekk reglene, du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...