Gjest Bare Bea Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hei jeg skal til Mallorca om to uker sammen med en veninne. NÅ har denne veninna mi blitt gravid og syk og kommer antakelig ikke til å bli med, derfor vurderer jeg å avlyse hvis jeg ikke får med noen andre. vi har avbestillingsforsikring. Må hun vise fram sykemelding for at den skal gjelde? og hvor tidlig/sent kan vi avbestille veldig takknemmelig for svar 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Poenget med en avbestillingsforsikring er vel nettopp at man kan avbestille uten å måtte vise legeerklæring? Tror jeg ville sjekka hjemmesida til turoperatøren om det står noe der. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Poenget med en avbestillingsforsikring er vel nettopp at man kan avbestille uten å måtte vise legeerklæring? Tror jeg ville sjekka hjemmesida til turoperatøren om det står noe der. Avbestillingsforsikring er at du kan avbestille hvis du (eller muligens reisefølget ditt, det vet jeg ikke) blir syk. Altså må du ha dokumentasjon på dette. Avbestillingen skal skje så fort du kan. Dokumentasjonen kan du sende etterhvert, kanskje innen 1 mnd. (?). Lykke til, det er en rutinesak, så bare sjekk reglene, du 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.