Gå til innhold

Mobil

Gjest ikke peiling

Anbefalte innlegg

Gjest ikke peiling
Skrevet

Noen som har erfaring med noen av de følgende mobilene. Har lyst til å kjøpe ny, men vil ha en som jeg kan ha i flere år fremover.

Ericsson F500i,

Sharp GX20,

Sharp GX10i,

Motorola V525,

Sharp GX15,

VK207i,

Sendo M570,

Sagem myV-55

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Av de du her ramset opp var det kun Ericsson som "klinget i mitt øre".

Jeg ville ha valgt Ericsson, Siemens eller Nokia. Siemens S65 bør du se på.

Skrevet

Av de du her ramset opp var det kun Ericsson som "klinget i mitt øre".

Jeg ville ha valgt Ericsson, Siemens eller Nokia. Siemens S65 bør du se på.

Bare så synd S65 er så skrekkelig dyr. *sukk*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

H*n får prøve å finne et bra sponse-abb. (den er kanskje dyr uansett)

Gjest med abb..
Skrevet

Koster bare 1000,- da..

Skrevet

Koster bare 1000,- da..

Det heter ikke *bare* 1000,- kroner hvis det er med abonnement. Får du den tlf til 1000 spenn er det sikkert et dyrt mobilabonnement du er bundet til et år. Det har ved flere undersøkelser vist seg at det lønner seg å kjøpe tlf uten abonnement i stedet for med.

Gjest mener nå jeg..
Skrevet

Det heter ikke *bare* 1000,- kroner hvis det er med abonnement. Får du den tlf til 1000 spenn er det sikkert et dyrt mobilabonnement du er bundet til et år. Det har ved flere undersøkelser vist seg at det lønner seg å kjøpe tlf uten abonnement i stedet for med.

Joda, men hvis man har det abb fra før av og har tenkt å ha det er det jo greit.. Det er med netcom activetalk som koster 129,- i mnd, 0,89 pr min og 69 øre for sms.. noen jeg kjenner hadde det fra før og vil ha det framover i tid så da er det BARE 1000,- for den tlf!

Skrevet

Joda, men hvis man har det abb fra før av og har tenkt å ha det er det jo greit.. Det er med netcom activetalk som koster 129,- i mnd, 0,89 pr min og 69 øre for sms.. noen jeg kjenner hadde det fra før og vil ha det framover i tid så da er det BARE 1000,- for den tlf!

Men det er vel rimelig å anta at for mange krever det et dyrere abonnement enn man allerede har, eller annen leverandør. Og undersøkelsen jeg sikter til (fra VG) var temmelig klar på hva som lønner seg og ikke lønner seg. Uten binding har du en helt annen valgfrihet.

Gjest ChiengMai
Skrevet

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/09/28/409634.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...