Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Alice in Wonderland

Gratulerer med distrikt, kan love deg at det er et fint sted, vi var der i sommer..

Men dere er jo kjent i området og gleder dere sikkert veldig.

Advokaten i Pereira var veldig effektiv, vi hadde sentencia etter bare ni dager.

Håper at dere snart får tildeling, det gikk akkurat fire uker for oss fra distrikt til tildeling.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159540-distrikt/#findComment-1031305
Del på andre sider

Gratulerer med distrikt, kan love deg at det er et fint sted, vi var der i sommer..

Men dere er jo kjent i området og gleder dere sikkert veldig.

Advokaten i Pereira var veldig effektiv, vi hadde sentencia etter bare ni dager.

Håper at dere snart får tildeling, det gikk akkurat fire uker for oss fra distrikt til tildeling.

Så kjekt å høre fra noen som har vært i Pereira. Det er mange spørsmål som surrer rundt i hodet mitt i disse dager. Håper det er greit at jeg spør og "graver" litt! Hvordan var hotellet dere bodde på? Var dere i Pereira under hele oppholdet, eller reiste dere til San Andres e.l.? Kom kontaktpersonen dere hadde fra Manizales?

Håper ikke jeg skremmer deg bort med alle disse spm. men jeg er bare så spent!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159540-distrikt/#findComment-1031351
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra noen som har vært i Pereira. Det er mange spørsmål som surrer rundt i hodet mitt i disse dager. Håper det er greit at jeg spør og "graver" litt! Hvordan var hotellet dere bodde på? Var dere i Pereira under hele oppholdet, eller reiste dere til San Andres e.l.? Kom kontaktpersonen dere hadde fra Manizales?

Håper ikke jeg skremmer deg bort med alle disse spm. men jeg er bare så spent!

Kan godt svare ut fra min erfaring,men det er over to år siden vi var der. Men det er ikke sikkert det er så store forandringene siden den gang.

Pensjonatet vi bodde på er lite og intimt. Bare adoptanter der, de fleste spanske og franske når vi var der. En liten hageflekk og basseng, Vi bodde på det eneste rommet med balkong, noe som gjorde det levlig når vi hadde med en aktiv 4 åring i tillegg.

Kontaktpersonen _var_ hvertfall den samme som dere hadde i Manizales. Det fantistiske kvinnemennseket, vet du ;-) Lurer på om ikke vi tok med brev og bilder fra dere til henne? Men det kan godt være at jeg kobler feil.

De har et superrask rettsapparat i Pereira, hele vårt opphold var på akkurat to uker. så det ble liten tid til å reise til San Andres ;-)

Håper der slipper å vente lenge på den store Telefonen :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159540-distrikt/#findComment-1031386
Del på andre sider

Annonse

Alice in Wonderland

Kan godt svare ut fra min erfaring,men det er over to år siden vi var der. Men det er ikke sikkert det er så store forandringene siden den gang.

Pensjonatet vi bodde på er lite og intimt. Bare adoptanter der, de fleste spanske og franske når vi var der. En liten hageflekk og basseng, Vi bodde på det eneste rommet med balkong, noe som gjorde det levlig når vi hadde med en aktiv 4 åring i tillegg.

Kontaktpersonen _var_ hvertfall den samme som dere hadde i Manizales. Det fantistiske kvinnemennseket, vet du ;-) Lurer på om ikke vi tok med brev og bilder fra dere til henne? Men det kan godt være at jeg kobler feil.

De har et superrask rettsapparat i Pereira, hele vårt opphold var på akkurat to uker. så det ble liten tid til å reise til San Andres ;-)

Håper der slipper å vente lenge på den store Telefonen :-)

Lykke til!

Klart jeg vil svare på spørsmål. Hotellet var veldig koselig som Anka skriver, vi hadde også rommet med balkong, med utsikt over Pereira. Kontaktpersonen er fra Manizales og kjempetrivelig. Vi reiste til San Andres etter at vi hadde vært noen dager i Bogota og alle papirer var i orden. I ettertid ville vi heller valgt å oppleve mer av kaffidistriktet, kaffipark i Armenia, tur til Manizales osv..Ellers når det gjelder reise i Colombia er det kanskje en ide å snakke med innehaver av hotellet i Pereira, hun er fra Cartagena og anbefalte oss å reise dit vi valgte desverre SA, og angrer på det.

Vi brukte en sjåfør som innehaveren av hotellet anbefalte, en drosjeeiger som var flink å snakke engelsk og oppriktig stolt av byen og landet sitt. Lærte utrolig mye av han om distriktet. Som du ser kunne jeg fortsatt i det uendelige, men dere finner nok ut av det.

Skal følge med så vi får ønske dere god reise, lykke til i den siste og spennende ventetiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159540-distrikt/#findComment-1031562
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...