Gjest SP2 Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Et ikon nede i høyre hjørne forteller at PC'en har hentet ned en windowsoppdatering. - Dette har den også gjort tidligere, men denne gangen er det "ServicePack2" den har hentet. Jeg har hørt "ServicePack2" kan være noe dritt og derfor ønsker jeg ikke å installere denne oppdateringen nå. Vet du hvordan jeg får bort det ikonet nede i høyre hjørne? Jeg ønsker fortsatt at PC'en skal hente ned slike oppdateringer og at jeg da skal få frem det samme ikonet, men som sagt så ønsker jeg ikke å innstallere SP2 nå og ønsker derfor at ikonet også fjernes. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 På kontrollpanel og automatiske soppdateringer finner du iallefall alternativet for at den ikke skal laste ned og installere automatisk... 0 Siter
Gjest SP2 Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Fant ut at ved å deaktivere og så aktivere så fikk jeg bort ikonet 0 Siter
Hamon Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 På kontrollpanel og automatiske soppdateringer finner du iallefall alternativet for at den ikke skal laste ned og installere automatisk... SOPPdateringer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.