Gå til innhold

3 mnd. er gått .......

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... siden søknaden vår ble sendt til Kina.

Tiden bare flyyyyyyr. Mest sannsynlig har vi lagt bak oss halvparten av ventetiden .... allerede nå!!

Vi har fått bekreftet at vi som har DTC 25.6 fikk LID 30.6 .... så vi greide akkurat å snike oss med i juni-gruppa. Det var 14 søknader som ble sendt samtidig.

Noen som har erfaringer med så stor gruppe, eller er det vanlig at gruppa blir delt i to når den er så stor?!

I og med at tildelingene for LID t.o.m. 30.3 har kommet, så betyr det at vi faktisk kan rekke tildeling før 2004 blir til 2005.

Herregud! Jeg skal bli tobarnsmamma .... og ikke er det lenge til heller!!

Kjenner at jeg fortsatt prøver å skyve det foran meg - at ventetiden fortsatt representerer det trygge.Vente er vi jo så gode til! Tobarnsmamma har jeg aldri vært!!

Tankene er stadig oftere i Kina - Midtens Rike - helt på den andre sida av jorda - Der er det faktisk ett barn som er mitt ...... vi vet bare ikke om hverandre .... ennå.

Hvem er du lille venn?!

Hvem er du som vokser deg større dag for dag, inne i mitt hjerte?!

Det er mange tanker og følelser. Et kaos av forventing - spenning - glede og ydmykhet.

Er vi klare?! Ikke ennå .... men jeg vet at vi er det den dagen storken kommer med bud.

Ja, vi gleder oss ....

Fortsatt God Ventetid til alle ventere!

klem fra

Skrevet

Jeg husker så godt da Noraførr nicket ventet så spent sist...Nå er det artig å se deg igjen - tenk at det går så fort. Tre mnd er jammen ikke lang tid når man tenker på de siste tre som har gått. Utrolig at ventetiden har gått ned til 6 mnd - kjempe flott!

Vi var en stor gruppe som fikk tildeling samtidig - ble faktisk delt i tre, med to ulike avreisetidspunkt. De tre gruppene ble delt inn etter provins. Vi var ca 10 i hver gruppe.

Nå er det faktisk 9 mnd siden vi hentet hjem vår lille jente - utrolig flott tid. Vi skal ikke på flere hentereiser, og må innrømme at jeg leser lengseslfullt om dere andres spenning og forventninger.

Lykke til Noraførr m.fam. - tenk at minstebarnet deres er der ute...

Hilsen fra meg

Skrevet

Ja, lykke til. Jeg deler mange av tankene dine. Vi har lid 2.juli,så ventetiden er ikke så lang nå.Jeg drømte i natt at jeg fikk holde barnet, at hun strakte noen myke hender mot meg...Det er noe godt i vente.

Chance1365380587
Skrevet

Ååå så fint. Det er så nært så nært, men likevel så utrolig langt unna!

Kan jeg spørre deg om hvor lang tid det tok før dere fikk LID datoen? Vi fikk sendt papirene til Kina 6/8, men har ikke hørt noe enda.

Lykke til Noraførr, håper resten av tiden går like fort ;-)

Klem

Skrevet

Ja, da er nok du kommet mer en halvveis i ventinga, selv om den verste egentlig gjenstår. For det nærmer seg og da blir det jo verre og verre. Iallefall har jeg det sånn nå - vi har LID 25.5. og kan få tildeling om en måned eller to. Alt etterhva CCAA finner for godt. Om de nå slår sammen to mnd. eller ikke, gjenstår jo å se. Lykke til!

Skrevet

Hei.

Ja nå begynner det å nærme seg, vi fikk LID 29.5 så jeg er kjempespent på hvor mange som kommer i neste runde. Det blir værre jo mer det nærmer seg! Det er liksom så uvirkelig å tenke på at det er så kort ventetid. Det ble sendt 11 søknader i mai, de trodde da at det ble delt i to grupper.

Lykke til videre.

hilsen

Skrevet

Ååå så fint. Det er så nært så nært, men likevel så utrolig langt unna!

Kan jeg spørre deg om hvor lang tid det tok før dere fikk LID datoen? Vi fikk sendt papirene til Kina 6/8, men har ikke hørt noe enda.

Lykke til Noraførr, håper resten av tiden går like fort ;-)

Klem

Vi bruker VB og de har ikke rutine på å gi ut informasjon om LID annet enn på konkret forespørsel fra søkerne.

Jeg skrev derfor e-post til saksbehandleren vår i VB og ba om å få LID. Fikk den nå i september. Jeg har ikke spurt før nå, så det er fullt mulig at de har fått den for mange uker siden.

AF-søkeren vet jeg får LID tilsendt i brev, men at det man ta noen uker.

Hvis jeg var deg, så ville jeg nok ha smurt meg med tålmodighet noen uker til før jeg prøvde å få svar på det.

Lykke til i nest siste venteetappe!

klem fra

fra

Skrevet

Hei!

Og takk for tankene dine, jeg husker innleggene dine fra sist ventetid også, alltid så gode å lese. :o)

Vi ligger litt etter dere denne gangen også, vi blir sannsynligvis DTC i oktober eller november, avhengig av om det ene papiret vi mangler dukker opp i posten idag eller senest imorgen.

Hvis regnestykket ditt vedr ventetiden holder er barnet som skal bli vårt også høyst sannsynlig født. Jeg tenker endel på det. Håper at h*n har det bra, at noen er glad i henne/ham og passer på at h*n har det godt.

Og så lurer jeg veldig på hva provins vi skal til! :o) Har dere noen "ønsker" i den retning? Da mener jeg ønsker på egne vegne, hvis du forstår hva jeg mener.

Jeg har veldig veldig lyst å reise til Xian. Og så har jeg lyst til å se Shanghai.... Pluss at Melis har snakket så varmt om Nanning fra sist gang de var i Kina, så Guangxi høres også deilig ut. Men misforstå meg riktig da, det blir garantert en opplevelse uansett hvor i Kina vi skal. :o))

Fortsatt god vening! :o)

MVH

Skrevet

Hei!

Og takk for tankene dine, jeg husker innleggene dine fra sist ventetid også, alltid så gode å lese. :o)

Vi ligger litt etter dere denne gangen også, vi blir sannsynligvis DTC i oktober eller november, avhengig av om det ene papiret vi mangler dukker opp i posten idag eller senest imorgen.

Hvis regnestykket ditt vedr ventetiden holder er barnet som skal bli vårt også høyst sannsynlig født. Jeg tenker endel på det. Håper at h*n har det bra, at noen er glad i henne/ham og passer på at h*n har det godt.

Og så lurer jeg veldig på hva provins vi skal til! :o) Har dere noen "ønsker" i den retning? Da mener jeg ønsker på egne vegne, hvis du forstår hva jeg mener.

Jeg har veldig veldig lyst å reise til Xian. Og så har jeg lyst til å se Shanghai.... Pluss at Melis har snakket så varmt om Nanning fra sist gang de var i Kina, så Guangxi høres også deilig ut. Men misforstå meg riktig da, det blir garantert en opplevelse uansett hvor i Kina vi skal. :o))

Fortsatt god vening! :o)

MVH

Vi har vel egentlig ikke tenkt så mye på det med provins.

På én måte tenker jeg at det hadde vært OK med Jiangxiprovinsen denne gangen også. Det vil utvilsomt gjøre det litt enklere i forbindelse med tilbakereiser i framtida.

På den andre siden var Nanchang "litt kjedelig". Misforstå meg rett. Hotellet var flott og opplegget bra, men det var lite å "oppleve". Sånn sett kunne jeg godt ha tenkt meg en annen provins.

Jeg vil tro at mange av provinsene har mye å by på - kunne godt ha tenkt med den provinsen med terrakotta-krigerne. Husker ikke helt hvilken provins de er i. Ellers er sikkert Shanghai en spennende storby.

I og med at vi (sannsynligvis) skal reise i januar/februar, så kunne jeg personlig ha tenkt meg en provins langt syd ... så det ikke blir så beinkaldt.

Hmmm, det ble visst nok mer enn 3 ønsker på én gang - Ikke en gang kindereggene kan oppfylle det *ler*

Vi får ta det vi får - og uansett blir det helt sikkert perfekt .....

God ventetid til deg oxo :o)

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...