Gjest memememe Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hei, jeg sitter på nettet å leser litt om trygder for småbarnsforeldre. Er det sånn å forstå at alle alenemødre får kontantstøtte hvis barnet ikke går i barnehagen? 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Alle får kontantstøtte, alene eller ikke alenemødre, så lenge barnet ikke går i barnehage, og er mellom 1 og 3 år. 0 Siter
Gjest presisering Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Alle får kontantstøtte, alene eller ikke alenemødre, så lenge barnet ikke går i barnehage, og er mellom 1 og 3 år. En liten presisering: Man får kontantstøtte så lenge barna ikke går i STATSSTØTTET barnehage (og barnet er mellom ett og tre år). Man kan altså få kontantstøtte om barna går i helt private barnehager som ikke mottar statsstøtte (du var sikkert klar over det, Åsemor, men kanskje ikke mememememe). 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 En liten presisering: Man får kontantstøtte så lenge barna ikke går i STATSSTØTTET barnehage (og barnet er mellom ett og tre år). Man kan altså få kontantstøtte om barna går i helt private barnehager som ikke mottar statsstøtte (du var sikkert klar over det, Åsemor, men kanskje ikke mememememe). Jeg vet, men trodde det fantes så godt som ingen barnehager i norge uten statsstøtte... 0 Siter
Gjest memememe Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 men jeg får bostøtte, får jeg redusert bostøtte siden jeg får kontantstøtte? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 men jeg får bostøtte, får jeg redusert bostøtte siden jeg får kontantstøtte? Alle får kontantstøtte for barn fra 1-3 år som ikke går i statsstøttet barnehage. Det har ingenting å gjøre med andre støtteordninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.