Gå til innhold

Noen råd mot akutt fylleangst?

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• Dorthe

21

• Jeg er en annen

2

• Moraki

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg er en annen
Skrevet

Har du fylleangst _nå_?

Zyrtec hjelper i hvert fall mot generell bakrus, så det kan jeg anbefale, men det skal tas like før man drikker.

Skrevet

Hvor ille er den?

Jeg kan litt om det her.

Såpass at jeg gløttet småparanoid bort på forbipasserende på gata da jeg først turte å gå ut (etter det var mørkt vel og merke, men jeg måtte ha mat!), syntes med ett det var noe kjent med dem - og studerte dem inngående i smug for å prøve å fange opp om hvorvidt de kjente igjen meg og også registrere eventuelle grimaser/tendenser til latterkrampe/peking. Og da har jeg enda ikke nevnt kameraten til noen venner av meg, som jeg helst ikke vil treffe igjen på en stund.

Men sånn helt rasjonelt: Det er vel ikke særlig stor sjanse for at litt brisne folk går og husker folk som har pissa på leggen og vel så det, dagen etterpå, og kan kjenne igjen vedkommende?

Skrevet

LOL, det kommer an på hva du har gjort i fylla det ;o)

Det involverte ihvertfall hankjønn. Med mere. Jada.... hehehe

Skrevet

Har du fylleangst _nå_?

Zyrtec hjelper i hvert fall mot generell bakrus, så det kan jeg anbefale, men det skal tas like før man drikker.

Enda ja, er du gal. Synker bare lenger og lenger ned under pleddet etter hvert som jeg kommer på pinlige episoder, og gruer meg mildt sagt til å treffe visse personer igjen.

Næ, for sent.

Jeg er en annen
Skrevet

Enda ja, er du gal. Synker bare lenger og lenger ned under pleddet etter hvert som jeg kommer på pinlige episoder, og gruer meg mildt sagt til å treffe visse personer igjen.

Næ, for sent.

Du får trøste deg med at du sikkert ikke husker det verste.

Skrevet

Det er nok gått over i morgen *trøster*

Hvis det involverer en mann, kan det ikke være så ille.

Skrevet

Du får trøste deg med at du sikkert ikke husker det verste.

Hehehe, forhåpentligvis blir det ikke verre :D

Skrevet

Det er nok gått over i morgen *trøster*

Hvis det involverer en mann, kan det ikke være så ille.

Jo, det var FEIL MANN!! :D

Skrevet

Jo, det var FEIL MANN!! :D

Det hadde vært verre om det hadde vært riktig mann og du hadde driti på draget ;o)

Feile menn kan du bare glemme. Jeg har lært her på dol at slike teller man ikke med.

Skrevet

Såpass at jeg gløttet småparanoid bort på forbipasserende på gata da jeg først turte å gå ut (etter det var mørkt vel og merke, men jeg måtte ha mat!), syntes med ett det var noe kjent med dem - og studerte dem inngående i smug for å prøve å fange opp om hvorvidt de kjente igjen meg og også registrere eventuelle grimaser/tendenser til latterkrampe/peking. Og da har jeg enda ikke nevnt kameraten til noen venner av meg, som jeg helst ikke vil treffe igjen på en stund.

Men sånn helt rasjonelt: Det er vel ikke særlig stor sjanse for at litt brisne folk går og husker folk som har pissa på leggen og vel så det, dagen etterpå, og kan kjenne igjen vedkommende?

Det der er ikke fylleangst. Det der er knapt noe som kan karakteriseres som lettere fyllenerver, men tvert imot en helt vanlig form dagen derpå. Har det ofte sånn selv.

Min konklusjon er at folk ofte er småbrisne selv, og ikke legger merke til at du er det. Faktisk sitter flertallet av dem i dette øyeblikk og tenker det samme som deg. Altså de som ikke har lagt seg enda.

Men om folk husker hva du har gjort eller ikke avhenger selvsagt av hvor mye du faktisk har pissa på leggen. Har du rett og slett pissa på egen eller andes legger, så vil nok folk huske det.

Det der er uansett ikke fylleangst. Fylleangst er som annen angst. Du mister fullstendig kontrollen, og du ville ikke engang vært i stand til å skrive det du skrev.

Du skal være glad du ikke vet hva jeg snakker om, men tro ikke et sekund at vanlig bakrus som det du nå beskriver kan sammelingnes med skikkelig fylleangs. Selv om det populært kalles fylleangst av dere uvitende.

Skrevet

Det hadde vært verre om det hadde vært riktig mann og du hadde driti på draget ;o)

Feile menn kan du bare glemme. Jeg har lært her på dol at slike teller man ikke med.

Hehehe, tror jeg skal begynne å tenke sånn jeg også :D

Men jeg skal forsøke å styre unna de uriktige.....

Skrevet

Det der er ikke fylleangst. Det der er knapt noe som kan karakteriseres som lettere fyllenerver, men tvert imot en helt vanlig form dagen derpå. Har det ofte sånn selv.

Min konklusjon er at folk ofte er småbrisne selv, og ikke legger merke til at du er det. Faktisk sitter flertallet av dem i dette øyeblikk og tenker det samme som deg. Altså de som ikke har lagt seg enda.

Men om folk husker hva du har gjort eller ikke avhenger selvsagt av hvor mye du faktisk har pissa på leggen. Har du rett og slett pissa på egen eller andes legger, så vil nok folk huske det.

Det der er uansett ikke fylleangst. Fylleangst er som annen angst. Du mister fullstendig kontrollen, og du ville ikke engang vært i stand til å skrive det du skrev.

Du skal være glad du ikke vet hva jeg snakker om, men tro ikke et sekund at vanlig bakrus som det du nå beskriver kan sammelingnes med skikkelig fylleangs. Selv om det populært kalles fylleangst av dere uvitende.

Da krysser jeg fingrene for at jeg aldri får oppleve skikkelig fylleangst. Selv om jeg har mine tvil om et slikt angstnivå du sier litt om der kan oppnås etter kun alkohol??? :D

Skrevet

Hehehe, tror jeg skal begynne å tenke sånn jeg også :D

Men jeg skal forsøke å styre unna de uriktige.....

Det er ikke alltid like lett med en viss mengde alkohol innabords.

Nei, bare glem det. Det er ikke viktig i det hele tatt, det var jo feil mann likevel ;o)

Skrevet

Det er ikke alltid like lett med en viss mengde alkohol innabords.

Nei, bare glem det. Det er ikke viktig i det hele tatt, det var jo feil mann likevel ;o)

Litt kjipt at den mannen som ikke er like feil fikk vite det, er det jo... tror ikke jeg står særlig høyt i kurs (lenger?) :)

Skrevet

Da krysser jeg fingrene for at jeg aldri får oppleve skikkelig fylleangst. Selv om jeg har mine tvil om et slikt angstnivå du sier litt om der kan oppnås etter kun alkohol??? :D

Det kan det. Alkohol i de rette mengdene, kombinert med de rette handlingene i alkoholrusens tilstand, kan gi både fysiske og psykiske traumaer.

Det er da intet nytt.

Når jeg snakker om fylleangst snakker jeg om ville tilstander.

Heldigvis er jeg klok av skade, og sørger derfor for at jeg ikke får den slags mer. Eller i hvert fall ikke den ekstreme varienten, og ikke ofte.

Skrevet

Hvis du som singel får nerver av å pule i fylla, så vil jeg tro du er mye yngre enn jeg først antok...:)

Eventuelt så er du ikke singel.

Skrevet

Litt kjipt at den mannen som ikke er like feil fikk vite det, er det jo... tror ikke jeg står særlig høyt i kurs (lenger?) :)

Det var litt verre men hvis han er normalt oppegående så vet han at de aller fleste kan gjøre slike ting i fylla.

Hvis han ikke er så normalt oppegående at han skjønner det så er likevel det beste å slippe unna ham. Du har da ikke noe forhold til ham såvidt jeg har forstått. Trodde du var singel jeg. Du står dermed ikke til ansvar ovenfor ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...